Søg Garagen Hej Gæst! Register

Afstemning: Skal du ind og se Tiesto på lørdag?
Ja
14.29%
2 14.29%
Nej
85.71%
12 85.71%
Total 14 stemme(r) 100%
* Du stemte på dette [Vis resultater]

Koncert med Tiesto?
#1
Hey BS! Grin

Ja, nu nærmer weekenden sig og jeg er en af de heldige der skal til koncert i Parken med Tiesto :yahoo:
Så jeg tænkte på om der ikke var andre herinde der skal med til den forhåbentlige gode koncert!

Mere info på http://www.tiestodenmark.dk
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Kender hverken ham eller hans musik, så jeg skal ikke ind og hører ham Smil. Desuden fik jeg tinitus efter at ha' været til en konsert med Status Quo ( http://www.statusquo.co.uk/ ) i 1981 i Forum (København).
Svar
#3
Jps Skrev:Kender hverken ham eller hans musik, så jeg skal ikke ind og hører ham Smil. Desuden fik jeg tinitus efter at ha' været til en konsert med Status Quo ( http://www.statusquo.co.uk/ ) i 1981 i Forum (København).

Gammel | Gamlere | Jps


:lolabove:
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar
#4
MartinAndersen142 Skrev:Gammel | Gamlere | Jps


:lolabove:


Og det jeg stolt a'. :twisted:
Svar
#5
Jeg skal, og jeg glæder mig utroligt meget Grin Griner :wootdance:

Jeg skal bare på manøvrebane fra 16-19, samme dag, ude i Kastrup, så det er ikke lige så godt :/ Ked af det
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Pede Skrev:Jeg skal, og jeg glæder mig utroligt meget Grin Griner :wootdance:

Jeg skal bare på manøvrebane fra 16-19, samme dag, ude i Kastrup, så det er ikke lige så godt :/ Ked af det

Wuuh, endelig en anden der også skal derind! Grin

Jeg glæder mig også vildt meget. Jeg tror det bliver alt for fedt!

Men vis du skal på manøvrebane til kl. 19, så får du nok ikk de bedste pladser, da dørerne jo allerede åbner kl. 18 :wink:
Svar
#7
h_haugbolle Skrev:Wuuh, endelig en anden der også skal derind! Grin

Jeg glæder mig også vildt meget. Jeg tror det bliver alt for fedt!

Men vis du skal på manøvrebane til kl. 19, så får du nok ikk de bedste pladser, da dørerne jo allerede åbner kl. 18 :wink:

Jaa, ved det :?

Men det gælder jo heller ikke om, at stå helt oppe foran :P for skal da også se lysshowet Grin Men har fået min mor til at hente mig i Kastrup, og køre mig til Parken Blink med øjet hehe
Svar
#8
Pede Skrev:Jaa, ved det :?

Men det gælder jo heller ikke om, at stå helt oppe foran :P for skal da også se lysshowet Grin Men har fået min mor til at hente mig i Kastrup, og køre mig til Parken Blink med øjet hehe

Jeg gider skam heller ikke at stå HELT oppe ved scenen :wink: , men jeg gider heller ikke stå helt omme bagi og ikke kunne se en rygende fis Smil
Svar
#9
h_haugbolle Skrev:Jeg gider skam heller ikke at stå HELT oppe ved scenen :wink: , men jeg gider heller ikke stå helt omme bagi og ikke kunne se en rygende fis Smil

Yeah, fik lige byttet min bane-tid til på mandag, så det er super nice Grin Grin Kan jo ligefrem få gode pladser 8) Griner
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Puuh ha, så er koncerten overstået. Nej, hvor var den bare god! :thumpup:

Helt klart en super fed oplevelse, som jeg vil huske i lang tid fremover!
Svar
#11
h_haugbolle Skrev:Puuh ha, så er koncerten overstået. Nej, hvor var den bare god! :thumpup:

Helt klart en super fed oplevelse, som jeg vil huske i lang tid fremover!


Hvordan går det med hørelsen så? Grin
Svar
#12
Jps Skrev:Hvordan går det med hørelsen så? Grin

Det går skam fint nok nu. Jeg var godt nok lidt hæs og mine ører føltes lidt mærkeligt i nat Griner

Men det var det hele værd! Og så kommer showet jo også på DVD, så alle i andre også kan se det :wink:
Svar


Forum spring: