Søg Garagen Hej Gæst! Register

T:Rex 110cc dårlig til varmstart
#1
Hej. Jeg har en t-rex 110ccm. Den springer i gang når jeg skal af sted om morgenen, og det samme gælder når jeg skal hjem igen. Hvis jeg vil starte scooteren ca 5-10 min efter jeg har stoppet den, vil den bare ikke starte. Jeg kan dog godt få den til at starte, hvis jeg bliver ved længe nok.

Hvis der er en der har en løsning til mig, vil jeg blive meget glad.


Baotian 125ccm"Kineser" 15.000km

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Proceduren for start af varm motor er at åbne en smule for gassen med gashåndtaget mens du aktiverer starteren. Så skulle den gerne starte med det samme.

Husker du det?
Svar
#3
Tak for oplysningen. Det var jeg ikke klar over.

Når jeg starter min scooter er det altid med fuld gas. Når den er kold, springer den i gang. Den kan slet ikke starte uden fuld gas.

Jeg prøver at starte min varme scooter med en smule gas næste gang.


Baotian 125ccm"Kineser" 15.000km

Svar
#4
Hmm. Lyder mystisk. Normalt skal scooteren starte helt uden at røre gassen når den er kold, og med en smule gas når den er varm. Det står også i din brugermanual. Blink med øjet

Det kunne tyde på at den får en lidt for mager blanding ved varm motor.

Er der lavet nogle ændringer på den?
Svar
#5
Manualen har jeg ikke.

De eneste ændringer der er lavet er.: udstødning tæret op, en anden geraing, topstykket afdrejet en smule.

.


Baotian 125ccm"Kineser" 15.000km

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: