Søg Garagen Hej Gæst! Register

indsugnings studs passer ikke
#1
hej.
har sat en 17,5 mm dellorto på min suzuki kantana 98, den er så montert på den originale studs.

men har så opdaget at den er er en anelse for stor til den originale studs, så der kommer falsk luft ind.

så nu prøver jeg at lede efter en større indsugnings studs, men kan åbenbart ikke hitte noget.

så hvis der en der kunne hjælpe med et sted hvor de sælger den kunne det være kanon.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
djangs Skrev:hej.
har sat en 17,5 mm dellorto på min suzuki kantana 98, den er så montert på den originale studs.

men har så opdaget at den er er en anelse for stor til den originale studs, så der kommer falsk luft ind.

så nu prøver jeg at lede efter en større indsugnings studs, men kan åbenbart ikke hitte noget.

så hvis der en der kunne hjælpe med et sted hvor de sælger den kunne det være kanon.

Hvis du er heldig, så kan du købe sådan en, samme sted hvor du kan købe et nyt tastatur. For versalerne virker åbenbart ikke på dit nuværende tastatur, så det bør byttes ud så hurtigt som muligt. For det er vel ikke bare dovenskab, der gør at dit indlæg ikke overholder reglerne for forummet ? Blink med øjet

Eller med andre ord : Læs lige reglerne for forummet.


Dutch
Svar
#3
Tag et billede af det. Vil se hvordan det ser ud.
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar


Forum spring: