Søg Garagen Hej Gæst! Register

Fremtidens scooterdæk
#1
Fremtidens scooterdæk?

[Image: 1432.jpg]

Tjah, skal man tro nyheden...

http://www.bike.dk/content/1731/

... er det ikke så langt ude i fremtiden. Det ville være rart at være punkteringsfri, men man skal dog lige vænne sig lidt til udseendet...

:roll:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Runnerdude Skrev:...dog lige vænne sig lidt til udseendet... :roll:
Det tror jeg ikke jeg kommer til Fortvivlethock:
• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Svar
#3
Tilsyneladende fås det i vilkårligt mange farver, så hvis man køber det med sorte lameller ser det da næsten normalt ud.

Smil
Svar
#4
Jeg syns det ser meget race ud, Kevlar giver et råt indtryk sammen med gummiet... 8) Der vil nok komme andre farver, hvis det slår igennem,...og ikke bliver stjernedyrt.
Svar
#5
Tror ikke ligefrem det kommer til scooter de kommende ti år. En standard scooterfælg koster pt. over 1.500,- og så dækket oveni - puha Fortvivlethock:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hvis de kan holde prisen nede så kan den nok klare sig! Fortvivlethock:

Men det ser da KANONT fedt ud, ingen tvivl om det. Især pga man ikke skal skifte dæk, bare sende det til en opfrisker!
[Image: http://img205.imageshack.us/img205/5090/dkirlcj6.jpg]

Så er jeg squ på KTS! Det er det bedste der er sket siden kæresten <3 :D
Svar
#7
Krellep Skrev:Især pga man ikke skal skifte dæk, bare sende det til en opfrisker!

Og det koster uden tvivl min. 100,- i porto hver vej + det vulkanisering osv. Jeg tror ikke det almindelige dæk udgår lige foreløbigt og der skal man heller ikke undvære sine hjul i min. tre dage før man er kørende igen.
Svar
#8
Sputte Skrev:Og det koster uden tvivl min. 100,- i porto hver vej + det vulkanisering osv. Jeg tror ikke det almindelige dæk udgår lige foreløbigt og der skal man heller ikke undvære sine hjul i min. tre dage før man er kørende igen.

Man kan nok overleve med normale dæk i 3 dage, og 700kr per gang er nu ikke så galt
[Image: http://img205.imageshack.us/img205/5090/dkirlcj6.jpg]

Så er jeg squ på KTS! Det er det bedste der er sket siden kæresten <3 :D
Svar
#9
Grinern dæk. ligner sådan et dyr der har rullet sig sammen.
ja så kan søm og struer jo bare komme an, men det nedern der sidder fast på fælgen og det skal sendes til regummi men hey det sjov og se noget nyt.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Jaeh det ser lidt mystisk ud men det er da en muglig hed for fremtidens dæk Grin
Og så med flere farver ^^ Men jeg tror nu de vil "rode" mere med det og komme op med noget nyt...
I Have |Freak 30| to drive on ;)
Svar
#11
Krellep Skrev:Man kan nok overleve med normale dæk i 3 dage

Hvor skulle der pludselig komme almindelige fælge og dæk fra?

Jeg arbejder ved en scooterforhandler og ved hvordan folk er når de er punkteret eller lign. Ingen folk kan holde til at vente i tre dage på et få nye dæk - trust me Blink med øjet
Svar
#12
Citat:Jeg arbejder ved en scooterforhandler og ved hvordan folk er når de er punkteret eller lign. Ingen folk kan holde til at vente i tre dage på et få nye dæk - trust me

Nogen der jo være. Hvorom noget andet er; er jeg den eneste, der faktisk synes det ser ret lækkert ud, det dæk? Grin
Svar


Forum spring: