Søg Garagen Hej Gæst! Register

Vintersnaps (karburatorsprit)
#1
så er det snart tid til at komme en hættefuld karburatorsprit i benzinen host host starter bedre med en snaps i Idé venlig hilsen delos
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
delos Skrev:så er det snart tid til at komme en hættefuld karburatorsprit i benzinen host host starter bedre med en snaps i Idé venlig hilsen delos

Ligefrem hælde snaps i benzinen? Fortvivlethock:

Er det ikke noget med at hvis man tanker Bio95 så er der allerede karburatorsprit i benzinen?
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#3
Gammel tråd om karburatorsprit her: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.php?t=3

Faktisk det 3. første emne her på BS Blink med øjet
Svar
#4
ja men jeg bruger ok benzinkort koster ikke noget afrenger en gang om mdr. rentefrit gebyrfrit og virker perfeft i med kortet tryk din kode og hæld på dyret Grin
Svar
#5
et spørsmål hvordan få man tomletåten frem .er der nogen der har fundet et sted hvor de kan monter en alram evt.til fast pris og her i københsvn Spørgsmålstegn
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
delos Skrev:et spørsmål hvordan få man tomletåten frem .er der nogen der har fundet et sted hvor de kan monter en alram evt.til fast pris og her i københsvn Spørgsmålstegn
Jeg monterer selv min alarm, hver gang jeg sætter låsen på :P
En indbygget alarm er ikke nok, du skal også have en ordentlig lås - så hvorfor ikke have det hele i et? Du kan få en alarmskivelås hos thansen:
XENA XN18 skivebremselås med alarm
http://thansen.dk/product.asp?c=13202308...1400477922

eler, du kan gøre som jeg har gjort, købe en Abus alarmskivelås med en ordentlig moppedreng af en kæde:

Abus Granit Detecto 12KS 120 Black Loop
http://lavpris-laase.dk/cykel_og_motorcy...op_da.html

Alarmskivelåsen kan enten sættes på skiven alene uden kæde, eller du kan sætte kæden om hjulet og bruge alarmskivelåsen som lås på kæden Griner
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#7
delos Skrev:så er det snart tid til at komme en hættefuld karburatorsprit i benzinen host host starter bedre med en snaps i Idé venlig hilsen delos

Bruger hverken snaps eller karburatorsprit til Big'en :P.
Svar
#8
Jps Skrev:Bruger hverken snaps eller karburatorsprit til Big'en :P.

Ej heller jeg.

Det er mest 4T, der har brug for den slags.
Svar
#9
Energy Skrev:Ej heller jeg.

Det er mest 4T, der har brug for den slags.

Jeg gjorde det da Big'en var ny, for den havde ikke en varmeslange monteret dengang. Efter slangen kom på, var det unødvendigt at hælde sprit i tanken Smil.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Energy Skrev:Ej heller jeg.

Det er mest 4T, der har brug for den slags.
Hvis der kommer fugt i benzinen (karburatoren), er det da vel underordnet, om det er en 2- eller 4-takter - eller hur`?
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#11
kragen Skrev:Hvis der kommer fugt i benzinen (karburatoren), er det da vel underordnet, om det er en 2- eller 4-takter - eller hur`?

Ja, i princippet, men jeg har nu aldrig haft det probem på en 2T, me jeg havde det på min gamle Honda CB125 Twin...måske pga. metaltanken (?)
Et lidt vagt svar måske, men jeg har ikke gået i dybden med problemet - nævner det kun af en subjektiv erfaring.. :wink:
Svar
#12
jeg glemte det engang dengang jeg kørte med 21mm.

Mid ude på landet (mellem 2 byer) begyndte den at host og sprutte ved fuld gas= tomgang :?
fandt ud af min kabo var helt hvid :P det lykkes dog at få den tøet op med god gammeldags håndvarme og så kunne jeg kører vidre men siden har den altid fået lidt meget kabo-sprit
Svar


Forum spring: