Søg Garagen Hej Gæst! Register

Plader til Voss komfur Model ETM 900-1
#1
Har lige været så heldig at få et letter brugt Voss Komfur Model ETM 900-1 og jeg har kun risten som man stiller bage pladen på eller ildfaste fade på når man tager de varme sager ud.
Kan man købe en Bage Plade og Brede Pande til det hos elektrikkeren ?.
Jeg kan ikke bruge de gamle da de er for store til det nye Ked af det Græder og de var der bare ikke i går da jeg fik det op til min lejlighed.
Ellers så har jeg rengjort det og sat det til og det virker perfekt Grin .
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Johannes Johansen Skrev:Har lige været så heldig at få et letter brugt Voss Komfur Model ETM 900-1 og jeg har kun risten som man stiller bage pladen på eller ildfaste fade på når man tager de varme sager ud.
Kan man købe en Bage Plade og Brede Pande til det hos elektrikkeren ?.
Jeg kan ikke bruge de gamle da de er for store til det nye Ked af det Græder og de var der bare ikke i går da jeg fik det op til min lejlighed.
Ellers så har jeg rengjort det og sat det til og det virker perfekt Grin .

/Notat til Ego: Johannes tager hjemmebag med på første B-S Touring tur i sæson 2008.

Dutch
Svar
#3
Johannes Johansen Skrev:Har lige været så heldig at få et letter brugt Voss Komfur Model ETM 900-1 og jeg har kun risten som man stiller bage pladen på eller ildfaste fade på når man tager de varme sager ud.
Kan man købe en Bage Plade og Brede Pande til det hos elektrikkeren ?.
Jeg kan ikke bruge de gamle da de er for store til det nye Ked af det Græder og de var der bare ikke i går da jeg fik det op til min lejlighed.
Ellers så har jeg rengjort det og sat det til og det virker perfekt Grin .


Her er et link, til en billig-ovnstilbehørs-butik på netet.
Husk at tage mål, at den gamle bageplade.
http://www.lavpriskoekken.dk/shop/superc...7311p.html 8)
Svar
#4
det kan jeg da godt Dutch tage hjemme bagt kage med.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#5
Kan ikke se om de passer men vil ringe mandag
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hmm ja skal ikke bestille noget før at jeg har penge til det, har lige brugt penge på runneren og købt en ny router.
Kan også sagtens bruge ovnen med risten kun da jeg mest bruger ildfaste fade til forskellige ting som katofler og kylling.
Så det andet kommer når der er plads til det.
Har lige været hjemme hos mine forældre så der blev lige kørt nongle km, har også fådet en termokedeldragt som jeg kører i så man kan holde varmen.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#7
Johannes Johansen Skrev:Har lige været hjemme hos mine forældre så der blev lige kørt nongle km, har også fådet en termokedeldragt som jeg kører i så man kan holde varmen.

God kørebeklædning er guld værd. Sørg for at holde den vandtæt,
Hvis den er imprægneret i forvejen, så husk at du IKKE skal bruge skyllemidel når du vasker den. Har selv fået "ødelagt" en skijakke, fordi jeg fik smidt den i en vask med andet tøj, hvor jeg benyttede skyllemidel.

Dutch
Svar
#8
DutchDK Skrev:God kørebeklædning er guld værd. Sørg for at holde den vandtæt,
Hvis den er imprægneret i forvejen, så husk at du IKKE skal bruge skyllemidel når du vasker den. Har selv fået "ødelagt" en skijakke, fordi jeg fik smidt den i en vask med andet tøj, hvor jeg benyttede skyllemidel.

Dutch

Så det derfor mit regntøj, ikke er 100 % vandtæt mere Ked af det. (brugte skyllemiddel)
Svar
#9
Hvids den finder på at suge vand køber jeg noget sprey til det,hvade også ski handsker på.
Men hvade taget kondi sko på og frøs en del på fødderne og det var lidt koldt om næsen men blev nød til at have visiret på klem så det ikke dugger til.
Ellers hvade jeg en god tur på små afsides veje, med fuld rulle skøndt for en gangs skyld at brande den igennem hvilket også er sundt for motoren.
Det varer heller ikke længe før at der skal sprit i benzinen igen det er jo hved at være den tid, med frost.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Johannes Johansen Skrev:Hvids den finder på at suge vand køber jeg noget sprey til det,hvade også ski handsker på.
Men hvade taget kondi sko på og frøs en del på fødderne og det var lidt koldt om næsen men blev nød til at have visiret på klem så det ikke dugger til.
Ellers hvade jeg en god tur på små afsides veje, med fuld rulle skøndt for en gangs skyld at brande den igennem hvilket også er sundt for motoren.
Det varer heller ikke længe før at der skal sprit i benzinen igen det er jo hved at være den tid, med frost.

Er runneren ikke udstyret med karburatorvarmer? ( iform af en slange op til den??)
Svar
#11
Jps Skrev:Så det derfor mit regntøj, ikke er 100 % vandtæt mere Ked af det. (brugte skyllemiddel)

Det er rigligt at skylle sit regntøj med håndbruseren så skidtet kommer af.
Hvids du køber et ocean set Jps så går du ikke galt i byen, gå efter et set med pvc og bommuld på indersiden det er det beste men vejer en smugle merer en' det smarte og letvægts regntøj.
Fks oliven grøn eller gul er jo ikke dårlige faver det fåes også i hvid og orenge.
Jeg bruger str L du skal moske bruge XL men hved det ikke kommer an på om man skal have varmt tøj inden under.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#12
Johannes Johansen Skrev:Det er rigligt at skylle sit regntøj med håndbruseren så skidtet kommer af.
Hvids du køber et ocean set Jps så går du ikke galt i byen, gå efter et set med pvc og bommuld på indersiden det er det beste men vejer en smugle merer en' det smarte og letvægts regntøj.
Fks oliven grøn eller gul er jo ikke dårlige faver det fåes også i hvid og orenge.
Jeg bruger str L du skal moske bruge XL men hved det ikke kommer an på om man skal have varmt tøj inden under.

Jeg skal bare ha' et sæt, jeg kan tage på ud over min køredragt. Altså uden fo'r.
Svar


Forum spring: