Søg Garagen Hej Gæst! Register

PGO PMX Sport. begrænsning?
#1
Jeg har købt en PMX Sport. fra 05.

Ved i hvor der sidder begrænsninger, i sådan en henne? Eventuel om der er en CDI, et sted i den?
Jeg har taget ringen. Og skiftet til en anden turbo kit udstødning. Og nye 5g ruller.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
jcs Skrev:Jeg har købt en PMX Sport. fra 05.

Ved i hvor der sidder begrænsninger, i sådan en henne? Eventuel om der er en CDI, et sted i den?
Jeg har taget ringen. Og skiftet til en anden turbo kit udstødning. Og nye 5g ruller.

Der sidder muligvis en tragt eller plade ved membranen under studsen til karburatoren. CDI 'en ved jeg ikke hvor sidder på PMX'en. Men på Big'en sidder den i højre side (stående bagfra Smil ) bag sideskjoldet ved sædet.
Svar
#3
Og membranstyrene er sikkert også klemt sammen, så den ikke kan åbne helt op.
Svar
#4
hmm?..? hvor sidder menbranen, og alt det der? og hvordan fjerner man det?
Svar
#5
jcs Skrev:hmm?..? hvor sidder menbranen, og alt det der? og hvordan fjerner man det?

Har jeg jo nævnt Smil Og tragten eller pladen er lige til at pille af. Pil sæde/hjelmboks af, så er der frit udsyn til karburator/studs. Skru dem af og så ser du membranen hvor tragten/pladen ligger.

[Image: 434.jpg]
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: