Søg Garagen Hej Gæst! Register

Suzuki fz 50, kan ikke køre
#1
Hej..

En af mine venner har en suzuki fz 50, som pludselig er gået i stykker. jeg vi vil begge blive glade, hvis nogen kloge hoveder kan hjælpe. På forhånd tak

Problemmet er ikke at den ikke kan starte for det kan den godt, men når den er startet skal den have bundgas for at kunne holde i tomgang. og hjulet kan kun køre rundt når man løfter bagenden. desuden drøpper der olie ud fra samlingen ved udstødningrøret, og den sprøjter olie ud af selve udstødningen. Den kan også drøppe med bensin ud fra bundkaret ved kabotatoren. Selvom den får bundgas lyder den som om den står i almindelig tomgang.
har prøvet at skifte stempelsring, i tilfælde af at den skulle være knækket.

Håber i kan hjælpe.


Hilsen Thomas Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Er de ikke noget med svømmeren? Mener jeg har hørt det før..
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#3
Ville nok smide en plov til Jupiter for at få den kigget fuldstændigt igennem for lyder rimelig skidt Fortvivlethock:
[Image: http://img205.imageshack.us/img205/5090/dkirlcj6.jpg]

Så er jeg squ på KTS! Det er det bedste der er sket siden kæresten <3 :D
Svar
#4
nu har jeg fået den igang. men bundkaret bliver oversvømmet med benzin og det drøber ud af en slanger der leder det ud når der er for meget benzin i bundkaret. ved i hvad det kan være der gør at den får for meget benzin? den kører fint bortset fra
Svar
#5
tlangvad Skrev:nu har jeg fået den igang. men bundkaret bliver oversvømmet med benzin og det drøber ud af en slanger der leder det ud når der er for meget benzin i bundkaret. ved i hvad det kan være der gør at den får for meget benzin? den kører fint bortset fra

Svømmeren hænger på en eller anden måde, så benzinen fiser igennem karburatoren og ud af overløbsslangen. Så den må du lige rette til, tror jeg.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: