Søg Garagen Hej Gæst! Register

Nogen der kan bekræfte dette(Aprilia Mojito)
#1
Her på denne side, står der at Aprillia Mojito, kan få's som 30'er. Det må da være en fejl. For alle de steder jeg har set den (under navnet Aprillia Habana) kunne den kun få's som 45'er. På trods af de forskellige navne, er det den samme scooter.
Det er den eneste scooter, jeg ser som en fuldgyldig erstatning for BiG'en Grin.
http://www.scootcar.dk/index.asp?id=362

PS: Har sendt en mail til dem Smil.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Har fået svar fra Scootcar, at den er god nok. Den er kommet som 30'er her i 2007. Grin
Svar
#3
Det er ellers godt nok klassisk retro så det vil noget.

Hvis du køber sådan en, er du næsten nødt til at køre med fedt i håret og mørke Gucci solbriller... og en oppustelig Sophia Loren bag på (det koster jo bøde at køre med den ægte).

8)
Svar
#4
Runnerdude Skrev:Det er ellers godt nok klassisk retro så det vil noget.

Hvis du køber sådan en, er du næsten nødt til at køre med fedt i håret og mørke Gucci solbriller... og en oppustelig Sophia Loren bag på (det koster jo bøde at køre med den ægte).

8)

Det er også udseendet jeg er faldet for, og med Sofia Loren(den ægte vare) bagpå, ville da være cool, også selvom det ville give en bøde. Grin
Svar
#5
Dælme gode nyheder, og specielt fordi den nye er med Piaggio's HiPer2 motor... Grin

Fantastsk lækker scooter at futte rundt på, og kvaliteten er også oppe i den helt gode ende.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Energy Skrev:Dælme gode nyheder, og specielt fordi den nye er med Piaggio's HiPer2 motor... Grin

Fantastsk lækker scooter at futte rundt på, og kvaliteten er også oppe i den helt gode ende.

Den er bare hundedyr Ked af det. Men så er det jo også kvalitet. Må vist hellere tage et lån i huset Smil.
Svar
#7
IMO, så er den sgu mere til lidt bykørsel, altså storby ala Århus, København muligvis Odense, da den virker sådan lidt "storby-trendy".

Intet ondt ment, men det er altså min mening.....Take it or leave it Smil
Svar
#8
Hanzi Skrev:IMO, så er den sgu mere til lidt bykørsel, altså storby ala Århus, København muligvis Odense, da den virker sådan lidt "storby-trendy".

Intet ondt ment, men det er altså min mening.....Take it or leave it Smil


Der findes sjovt nok, også "stor"byer hernede. :P Og jeg kan nu bedre li' at cruise på landevej med den. Sådan en, skal luftes ordentligt. Ikke alle de start og stop, man kommer ud for i en storby Blink med øjet.
Svar
#9
Jps Skrev:Den er bare hundedyr Ked af det. Men så er det jo også kvalitet. Må vist hellere tage et lån i huset Smil.

Du får en virkelig unik, velkørende og gennemtestet scooter, der holder i mange år. og gensalgsprisen er også meget højere end en billigere model (Dr Big fx.).

Jeg gad dælme godt at have sådan en, til de dejlige solskinsdage hvor man bare vil nyde turen stille og roligt - og med total god stil.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Energy Skrev:Du får en virkelig unik, velkørende og gennemtestet scooter, der holder i mange år. og gensalgsprisen er også meget højere end en billigere model (Dr Big fx.).

Jeg gad dælme godt at have sådan en, til de dejlige solskinsdage hvor man bare vil nyde turen stille og roligt - og med total god stil.

Så var det godt, at købet af den big jeg var ude efter, gik i vasken Smil.
Svar
#11
Hanzi Skrev:IMO, så er den sgu mere til lidt bykørsel, altså storby ala Århus, København muligvis Odense, da den virker sådan lidt "storby-trendy".

Intet ondt ment, men det er altså min mening.....Take it or leave it Smil

Man kan sagtens cruise langtur på en lav og bredstyret 2-hjuler.
Tværtimod tager den ikke de skarpe sving inde i byen med samme hastighed som fx. en alm. høj, smal scooter med "normal" forgaffel.

Men rigtigt, den ser fed ud foran cafe'en inde i midtbyen.
Svar
#12
Jps Skrev:Så var det godt, at købet af den big jeg var ude efter, gik i vasken Smil.

Bare tanken om samme opsætnng som på Nrg'en, og så ellers bare afsted på touring... DET ville være fedt !

Lyset er også kanon godt på den, akselafstanden kronrørsvinklen siger også stabil "ligeud kørsel" som den primære force. Sædet er bare e drøm at smide sin røv i, og styret med de store lækre alukontakthuse giver en mc-chopper følelse ud over det sædvanlige.

Men Jps, der er jo en del chrom på, som skal vedligeholdes.. :P
Svar


Forum spring: