Søg Garagen Hej Gæst! Register

Er der nogen der kender LockAlarm?
#1
Er der nogen der kender denne:

Tyverisikring "LockAlarm"


- Kabellås og alarm


Hurtig og let at anvende
Fleksibel sikring af enhver ejendom inden- eller udendørs

Kabel:

- Ultra hårdt stålkabel med plastikkappe specielt konstrueret til at modstå boltsaks og sav
- Opbevares let omkring alarmen, når den ikke benyttes
- 2,4 meter eller 4,6 meter

Alarm:

- Hyler med 120 db, hvis kablet klippes eller låsen beskadiges
- To indstillingsmuligheder:
1. Hyler kontinuerligt
2. Stopper efter kort tidsinterval
- Benytter alm. 9 volt Alkaline batteri

Boks:

- Modstandsdygtig kappe med indvendigt stålchassis

Beslag:
- Muliggør permanent montering på væg, stolpe eller direkte på eksempelvis cykler eller maskiner


[Image: 1466.jpg]


Jeg overvejede at bruge den til scooteren.
Prisen er 260,- Men er det pengene ud af vinduet?
• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
er det prisen tror den er lige til at bide over t.hansen har en den vejer 10,6 kg koster 999kr også medalarm du skal der op ad . du skal ikke spare penge på dine låse ellers kan de åbne låse med en hårnål du har jo brugt mange penge på din scooter så pas på den ! venlig hilsen niels
Svar
#3
hmm

køb dog heller noget du ved holde.. den ser noget tynd ud...
Svar
#4
Tror den ville være god nok, selvom den er meget tynd. Grin

Men den skal bruges sammen med alle de ''normale'' låse: Skivebremselås, styrlås, og en tyk kæde/wire.

Det jeg kan se der er godt ved den er at den advare/skramme, hvis der er nogen der er ved at stjæle din scooter. Men den kan ikke holder din scooter fast, for den wire der er næsten til at klippe over med en saks. :?

Et alternativ ville være at købe en scooter alarm eller noget ligendene det du kigger på der men bare med en meget tykkere wire. :wink:
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#5
Ja der er jo ingen der er tankelæser. :wink:
Jeg havde i tankerne at hvis alarmen gik i gang, så ville jeg høre det og tyvene ville forhåbentlig opgive at stjæle den. Jeg kan godt se at wiren er tynd som sytråd, så den klipper du nok bare med en neglesaks.

Selvfølgelig har jeg har sikret scooteren med flere låse.

Jeg fik af vide af en forhandler at en alarm monteret på scooteren tapper batteriet i løbet af et par dage. :?
• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
en ide du kan købe en skivebremslås med alram i abus har jeg set og t.hansen har osse ca halv pris nok halv sikkerhed det med låse er svært mange priser Spørgsmålstegn
Svar
#7
Bozzie Skrev:Jeg fik af vide af en forhandler at en alarm monteret på scooteren tapper batteriet i løbet af et par dage. :?

Hvis du bare køre et par gange om ugen så skulle der vidst ikke være noget problem med at holde på strømmen, med en alarm monteret på scoteren. Har ikke selv haft nogle problemer med at den står i 14 dage, uden at tappe strømmen.
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#8
Heller ikke mig.
Man skal self. ikke tænde og slukke alarmen flere gange mens scooteren holder stille, det tapper en del fra batteriet - 4 x 10watt. blinklys og alarmlyd hver gang.
Svar
#9
hej bs hvadfor en alarm har du? Spørgsmålstegn
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Og energy hvad har du af alarm. Overvejer at få alarm på mange prislag Spørgsmålstegn
Svar
#11
delos Skrev:hej bs hvadfor en alarm har du? Spørgsmålstegn

Jeg ved ikke om bs det er mig, men min alarm fulgte med til min scooter.
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#12
Min er en Patrol Alarm HPS445.
Svar


Forum spring: