Søg Garagen Hej Gæst! Register

Grøn skærm ?
#1
Lige pludselig mens jeg er ved at skrive et indlæg, så popper skærmen op med grønt og kun grønt... Fortvivlethock:
Efter genstart er der dog intet galt.

[Image: album_pic.php?pic_id=1410]

Er det bare en bette hjerneblødning computeren har fået, el. er det noget jeg skal være alvorligt bekymret om ?

Skal siges, at det før er sket - bare med andre farver (blå, rød og orange) ?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Av, det ligner enten en ret seriøs software fejl (Tror jeg ikke det er), jeg tror mere på en hardware fejl.

Intet ondt om packard bell har selv en, men de får altså nogen ret sære fejl, det er kun et par måneder siden jeg reppede en hvor der var en skrue der var gået løs og havde kortsluttet maskinen.
Svar
#3
Og så har den også de trælse fejl med tastaturet, er også begyndt at tvivle på maskinens kvalitet.. :?

Skal jeg investere i en IBM før man får noget stabilt grej, el. kan du anbefale andre mærker/modeller ? Jeg er fa'me træt af at smide flere tusind bare for at få performance, grejet skal sq også holde til daglig brug uden udfald. Så hellere lavere ydelse - hvis det skal være.
Svar
#4
Hvis der er garanti på maskinen så få den sendt til tjek.

Mange fortrækker ibm, det er sikkert også en ganske ok maskine, men jeg fortrækker toshiba.

Packard bell er desværre ikke specielt god kvalitet, selvom de er faktisk dyre nok.

Du skal bare være ops på hvis du køber en IBM at du ikke få fat i noget af deres lavpris serie, de er noget seriøst skrammel.
Svar
#5
dark0n3 Skrev:Du skal bare være ops på hvis du køber en IBM at du ikke få fat i noget af deres lavpris serie, de er noget seriøst skrammel.

Er det ikke dem, der hedder Leonovo el. lign. ?

Hvad med en brugt IBM T40, el. ville en Toshiba stadig være bedre valg efter din mening - isåfald hvilken model kunne du anbefale i stedet for min nuværende ?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
En brugt T40 er ikke et dårligt valg.

Nu er det ved at være nogen år siden jeg har været på laptop markedet, og jeg kender ikke dine krav til en computer.

Jeg ville dog nok anbefale dig at købe nyt bare for at få garantien, det er så surt at købe brugt og så går det i stykker kort tid efter.
Svar
#7
Altså jeg spiler aldrig spil på den og tager den aldrig med udenfor.

Min nuværende har :
Centrino platform (1,7Ghz)
2 GB Ram
60 GB HD
Grafikkort vist nok 128 MB.
Og 15" Widescreen.

De data ville jeg gerne beholde, findes der en Toshiba i den klasse du kunne anbefale ?
Svar
#8
Tja, http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=248757 er et bud, den skal dog have lidt mere ram, men prisen er fornuftig synes jeg, der er ingen grund til at vælge en computer med et kæmpe grafikkort hvis den ikke skal bruges til spil
Svar
#9
"Spill resistant keyboard" - det lyder også godt... Smil

Hvad er det du synes, der gør Toshiba til et godt valg - robustheden el. hvad ?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Det er de er solide, det er ihvertfald min erfaring, men Fujitsu Siemens er heller ikke at kimse af, jeg har en der har været på gulvet flere gange end jeg kan tælle Smil

Men valget er helt dit, en godt tip er at finde en maskine man synes om og så søge på nettet efter erfaringer med den.

Jeg vil dog lige anbefale dig at få formateret din packard bell bare for at udelukke software fejl.
Svar
#11
dark0n3 Skrev:Det er de er solide, det er ihvertfald min erfaring, men Fujitsu Siemens er heller ikke at kimse af, jeg har en der har været på gulvet flere gange end jeg kan tælle Smil

Men valget er helt dit, en godt tip er at finde en maskine man synes om og så søge på nettet efter erfaringer med den.

Jeg vil dog lige anbefale dig at få formateret din packard bell bare for at udelukke software fejl.

Det vil jeg lige kigge på så.. Blink med øjet

Tak for hjælpen Dark !
Svar
#12
jeg har haft en medion 2ghz den var sgu skod... den hakkede og lavet fejl og altmuligt... kan ikke anbefales!
Svar


Forum spring: