Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kort hilsen fra varmen..
#1
Hej hjemme i DK.
Alt vel hernede, her er overdrevent varmt, jeg er slet ikke bygget til det.

38-40gr i skyggen og endnu vaerre om natten, 26-30gr. Komplet umuligt at sove hvis ikke aircondition korer paa fuld power Smil

De korer som tosser hernede, og scootere har de som vi har sokker derhjemme.
Maaske billig-scooter.tr er en mulighed? Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hej SLK

Kan du ikke sende noget varme herop til lille Danmark. Her er kun mellem 16- 20 grader. Ked af det
Svar
#3
Hey SLK.

Lyder virkelig nice med temperaturen. Grin

Som Jps skriver send da lige lidt varme her op, sidder og klapre med tænder på scooteren om morgenen når jeg skal afsted, så koldt er er det her hjemme. Ked af det

Eller forsat god ferie. Håber du tager nogle billeder med hjem af nogle spændende scooter de har der nede nede. :roll:
Svar
#4
Måtte have en vinter jakke på i dag det var hunde koldt og sefølig glemte jeg handsker så det var super koldt.
Ja kan du ikke sende lidt varme her op det er lige før man får tidlig vinter i år BRRRRR tror at der blir brugt meget kaburator sprit i år hvids det foresætter sådan.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#5
For den lede jeg frøs på scooten, :crazy:
Jeg måtte sidde med halstørklæde etc, for at kunne holde
"Chill effekten" ud ...
Peugeot Speedfight 2 <3
Årgang 2007 / 17/07/07
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Så er jeg hjemme igen (desværre!)

Her er jo sk... koldt! Det første jeg gjorde var at tænde for varmen :P
Men det nu har nu været en fantastisk tur, jeg tog med det samme afsted igen hvis muligheden bød sig Smil


Vi fik set så meget, bla. lejede vi to mc-scootere (150cc Jinlun look-a-like og en Gilera Runner 180cc(?)) hvor vi kørte rundt i de nærliggende bjerge og besøgte bla. en drypstenshule.
Turen oppe på et bjerg nord for Alanya var dog helt specielt, på toppen var vi 1800m over vandet i følge et kort vi havde.

I får selvfølgelig også lige et postkort fra Alanya, og det er 100% hjemmelavet Smil

[Image: pano_filtered_resized_BS.jpg]


Feeed udsigt, som at stå på en sky og kigge ned.

Nu, vil jeg ind og putte under dynen inde i stuen, jeg hundefryser!!! Griner
Svar
#7
Velkommen hjem, SLK. Det ser ud til I har haft en fed ferie.
Herhjemme har det primært været regnvejr, men det kommer nok ikke som en overraskelse for dig. Siden I tog afsted i lørdags, har vi haft en dag med rimeligt tørvejr - og det var igår.

Flot billede du der har fået nuppet. Rent panorama. Smider det ind som baggrund på min Linux 3D-cube desktop.

Glæder mig til at se flere billeder dernede fra.


Dutch
Svar


Forum spring: