Søg Garagen Hej Gæst! Register

Afstemning: Billig-Scooter.dk nedlægger Billig-MC?
Ja tak, Billig-Scooter.dk som i 'gamle' dage
63.64%
14 63.64%
Nej, behold Billig-MC
13.64%
3 13.64%
Ligeglad / Andet
22.73%
5 22.73%
Total 22 stemme(r) 100%
* Du stemte på dette [Vis resultater]

Forbedringer skal ske, hjælp ønskes!
#1
Nu fik jeg mig set lidt tid til at komme ind igen, jeg får - forhåbentligt - fast internet midt i august :wink:

Alt ser ud til at køre ganske fint herinde, men vil godt have input fra Jer af.
Jeg synes MC-forummet er dødt, lad os bare blive enige om det, det trækker resten ned med dens lille aktivitet som den nu kan tilbyde..

Jeg forslår at Billig-Scooter.dk får nedlagt MC-forummet, evt. resterende indlæg kan flyttes ind under Off-topic hvor fremtidige indlæg omkring motorcykler også kan oprettes.


Hvad siger folk til dette?




Andre forslag til forbedringer må meget gerne skrives, det er nu du skal komme med din mening om forbedringer/ønsker hvis der skal gøres noget ved sitet! :roll: Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg synes det er helt fint at "Billig-MC" bliver lukket og slukket. Der har ikke været aktivitet der længe, efterhånden. Billig-MC brugerne er jo nok smuttet over i Kinøjserforummet, og det er fint nok. Den smule MC snak vi har, kan fint lægges i Off-topic, synes jeg.
Svar
#3
Helt ok med mig. Selvom jeg både er MCist og knallerist, så synes jeg det er en rigtig god idé at lukke MC forummet.

Men, læg kun de allermest relevante indlæg i off-topic. Som i ethvert andet forum er der ganske meget lirumlarum derinde.

Rexman
Svar
#4
Enig, Kinøjserforumet er der jo.
Svar
#5
Så må der komme et Maxi-scooter forum istedet :P
Piaggio Skipper 150 cc - 13,1 hk på rullefelt (Totalskadet)
Piaggio Skipper 150 cc - Købt 12-10-2010
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Det lader til at folk er enige, selvom selvfølgelig kun få har svaret pt.



Boss Skrev:Så må der komme et Maxi-scooter forum istedet :P

Det kan vel dækkes af scooter / Off-topic foraerne? Smil
Svar
#7
Forslag om opdeling af kategorier af scooter-delen?

Mekanik / Styling / Tøj & Beklædning?
Svar
#8
Nu vi er ved forbedringer..

Ang. søgefunktionen: Så hvis jeg fx vil søge efter "Baotian optræk", så får jeg fat i alle de indlæg hvor der enten står noget med "Baotian" eller "optræk" :?

Kan man ikke gører sådan så man kun fået de indlæg om "Baotian optræk" altså samlet?

Eller er det mig der gør noget forkert :roll:
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar
#9
MartinAndersen142 Skrev:Nu vi er ved forbedringer..

Ang. søgefunktionen: Så hvis jeg fx vil søge efter "Baotian optræk", så får jeg fat i alle de indlæg hvor der enten står noget med "Baotian" eller "optræk" :?

Kan man ikke gører sådan så man kun fået de indlæg om "Baotian optræk" altså samlet?

Eller er det mig der gør noget forkert :roll:


http://www.billig-scooter.dk/search.php

I venstre side:

"Søg efter nøgleord:
Du kan bruge AND for af definere ord som skal indgå i resultatet, OR for at definere ord som må indgå i resultatet og NOT for at definere ord som ikke må findes i resultatet. Brug * som et wildcard for ukendte bogstaver"

Altså: baotian AND optræk

- er det du leder efter.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
SLK Skrev:Forslag om opdeling af kategorier af scooter-delen?

Mekanik / Styling / Tøj & Beklædning?

Mener du sådan: "mekanik- 2takter" og "mekanik 4takter" Styling generelt og tøj/beklædning generelt?
Svar
#11
Jps Skrev:Mener du sådan: "mekanik- 2takter" og "mekanik 4takter" Styling generelt og tøj/beklædning generelt?


4-takter
2-takter
Styling
Beklædning
osv

Men kan godt se det vil ende ud med for lidt aktivitet i styling og beklædnings foraerne.
Og så vil der heller ikke være behov for et "generelt fora"?

Har opdelt det her nu, feedback om det er ok eller der skal laves noget om Smil
Svar
#12
SLK Skrev:I venstre side:

"Søg efter nøgleord:
Du kan bruge AND for af definere ord som skal indgå i resultatet, OR for at definere ord som må indgå i resultatet og NOT for at definere ord som ikke må findes i resultatet. Brug * som et wildcard for ukendte bogstaver"

Læste godt det ude i siden, men forstod det ikke...

Men nu gør jeg Grin
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar


Forum spring: