Søg Garagen Hej Gæst! Register

Nyt luftfilter
#1
Jeg kunne godt tænke mig at skifte det originale luftfilter på min Giantco sprint ud med et der kan placeres så det ikke kan ses. Smil
Er ikke intreseret i et alm powerluftfilter da der ofte kommer for meget skidt med ind. :x
Men kan man få et powerluftfilter eller lignende der har nok filtreringsevne til stemplet ikke bliver ridset Spørgsmålstegn
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
big7000 Skrev:Jeg kunne godt tænke mig at skifte det originale luftfilter på min Giantco sprint ud med et der kan placeres så det ikke kan ses. Smil
Er ikke intreseret i et alm powerluftfilter da der ofte kommer for meget skidt med ind. :x
Men kan man få et powerluftfilter eller lignende der har nok filtreringsevne til stemplet ikke bliver ridset Spørgsmålstegn

Et powerfilter og så en karklud eller to rundt med elastik.
Det vil dog stadig larme fælt i forhold til den lukke luftkasse. Men det ser klart bedre ud med et skjult powerfilter.

Husk selvfølgelig også en 'stenklap' til baghjulet så den ikke skyder snask op på powerfilteret, men sådan eet plejer at sidde på fra en ny Giantco.
Svar


Forum spring: