Søg Garagen Hej Gæst! Register

Nyt Lovforslag?
#1
Nyt Lovforslag


Jeg har et nyt hastigheds-lovforslag for knallerter og scootere:

Kort fortalt: Lav de samme betingelser for knallerter og alle slags scootere, som der er med biler.



$1. Drop diverse motorbegrænsninger.

$2. Lovpligtige forstærket bremser og dæk.

$3. Lovpligtig kørekort til knallerter og alle slags scootere.

$4. Opsæt påbudte hastighedsskilte gældene for knallerter og alle slags scootere. (ens hastighedsskilte)

$5. Stadig ingen kørsel på motorveje.

$6 Kørsel på alle cykelstier lovligt med påbudt hastighedsskilte.

$7. opsæt automatiske hastighedskontroller beregnet til knallerter og scootere.



F.eks kan der på en cykelsti i indre by opsættes skilte med max. hastighed 25 eller 30 kmt, et andet sted måske lidt udenfor byen hvor det er passende: 50 kmt eller måske 80 kmt


Bøderne skal være meget hårde hvis man overtræder dem, også ved ikke at bruge hjelm. Måske helt konfiskere knallerter og scootere + kørekort 2 eller 3 gang det sker.


Vil mongo overholde dem? Smil ja! for jeg har som sagt prøvet at blive presset af biler når man kørte omkring 55 kmt på veje hvor det er mere smart at køre 20-30kmt.
Man lære hurtigt ikke at køre så stærkt de steder!


Nå hvad synes i om det? noget jeg har overset? Smil
"Mongo only pawn...in game of life!"
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
mongo Skrev:Nyt Lovforslag


Jeg har et nyt hastigheds-lovforslag for knallerter og scootere:

Kort fortalt: Lav de samme betingelser for knallerter og alle slags scootere, som der er med biler.



$1. Drop diverse motorbegrænsninger.

$2. Lovpligtige forstærket bremser og dæk.

$3. Lovpligtig kørekort til knallerter og alle slags scootere.

$4. Opsæt påbudte hastighedsskilte gældene for knallerter og alle slags scootere. (ens hastighedsskilte)

$5. Stadig ingen kørsel på motorveje.

$6 Kørsel på alle cykelstier lovligt med påbudt hastighedsskilte.

$7. opsæt automatiske hastighedskontroller beregnet til knallerter og scootere.



F.eks kan der på en cykelsti i indre by opsættes skilte med max. hastighed 25 eller 30 kmt, et andet sted måske lidt udenfor byen hvor det er passende: 50 kmt eller måske 80 kmt


Bøderne skal være meget hårde hvis man overtræder dem, også ved ikke at bruge hjelm. Måske helt konfiskere knallerter og scootere + kørekort 2 eller 3 gang det sker.


Vil mongo overholde dem? Smil ja! for jeg har som sagt prøvet at blive presset af biler når man kørte omkring 55 kmt på veje hvor det er mere smart at køre 20-30kmt.
Man lære hurtigt ikke at køre så stærkt de steder!


Nå hvad synes i om det? noget jeg har overset? Smil

Måske skulle cykelstier være dobbel så brede, og alt 2 hjulet trafik skulle køre der "bløde trafikanter"
børn og gamledamer burde køre på fortorv
EL-scootere burde have en bane, for sig selv "hurtig bane" de gør mest for miljøet Fortvivletcooter:
Svar
#3
Umiddelbart synes jeg det er fine forslag. Dog ikke den om konfiskation. Den skal kun gælde ved spritkørsel(som ved spritbilister). Og heller ikke den om fartmålere. Det skal kun gælde biler.
Svar
#4
Jps Skrev:Umiddelbart synes jeg det er fine forslag. Dog ikke den om konfiskation. Den skal kun gælde ved spritkørsel(som ved spritbilister). Og heller ikke den om fartmålere. Det skal kun gælde biler.


Konfiskationen skrev jeg fordi ellers tror jeg ikke de unge knægte vil overholde "loven", det er jo en der gør ondt dér Smil
"Mongo only pawn...in game of life!"
Svar
#5
pexman Skrev:Måske skulle cykelstier være dobbel så brede, og alt 2 hjulet trafik skulle køre der "bløde trafikanter"
børn og gamledamer burde køre på fortorv
EL-scootere burde have en bane, for sig selv "hurtig bane" de gør mest for miljøet Fortvivletcooter:


Det er hastigheden der ska tilpasses til den cykelsti Smil
"Mongo only pawn...in game of life!"
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
mongo Skrev:Det er hastigheden der ska tilpasses til den cykelsti Smil

En cyklist kan ikke hastighedsbegrænses ,nogen steder i verden de har jo ikke speedometer.
Tænk på de grønne bude de ville vil sulte ihjel. :raisebrow:
Svar
#7
mongo Skrev:Konfiskationen skrev jeg fordi ellers tror jeg ikke de unge knægte vil overholde "loven", det er jo en der gør ondt dér Smil

Ja det er rigtigt. Men så burde den regel, også gælde bilister. :twisted:
Svar
#8
pexman Skrev:En cyklist kan ikke hastighedsbegrænses ,nogen steder i verden de har jo ikke speedometer.
Tænk på de grønne bude de ville vil sulte ihjel. :raisebrow:



Det er også knallerter & scootere der menes Smil
"Mongo only pawn...in game of life!"
Svar
#9
Jps Skrev:Ja det er rigtigt. Men så burde den regel, også gælde bilister. :twisted:


Jep det siger jeg også, de har jo ikke respekt for klip i kortet længere
"Mongo only pawn...in game of life!"
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Jps Skrev:Ja det er rigtigt. Men så burde den regel, også gælde bilister. :twisted:


Man kunne også sætte lovbefalet,
GPS overvågning på alle motorkørtøjer, så bilen eller motorcykel,
slet ikke kan kører mere end tilladt lokalt.
Svar
#11
pexman Skrev:Man kunne også sætte lovbefalet,
GPS overvågning på alle motorkørtøjer så bilen eller motorcykel,
slet ikke kan kører mere end tilladt lokalt.


Også en idé, ja. Som jeg mener har været oppe og vende i færdselskommisionen(eller hvad den nu hedder?).
Svar
#12
Jps Skrev:Også en idé, ja. Som jeg mener har været oppe og vende i færdselskommisionen(eller hvad den nu hedder?).

Hæ hæ de burde ansætte nogen fra, billig scooter der i færdselskommisionen.
Griner
Svar


Forum spring: