Søg Garagen Hej Gæst! Register

Geely Grand Puma
#1
Som de fleste nok ved er jeg igang med at tage MC pappet og er igang med at kigge efter en motorcyklen når pappet er i hus.

Jeg er blevet varm for Geely Grand Puma motorcyklen igen.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal...sp?ID=1351
Når man ser disse billeder så bliver man da helt forelsket. Jeg mener, 11.000 kroner?

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal...sp?ID=3813
Denne person har lavet den lidt mere streetbike agtigt, faktisk rigtig fræk IMO :cooldance:

Personen fra den øverste Grand Puma har lavet en "logbog" her:
http://www.dmcn.dk/mcanm/vis_mc_anm_deta...rgang=2004
Meget interessant med gearingen af motorcyklen, og benzinøkonomien kunne jo ikke være bedre!

Det kan bare ikke gå hurtigt nok med at få taget det pap! Jeg vil have mig en kineser bike og så bare cruise ud på landevejene med de 70km/t

:chopper:

Ps, hvis nogen med en Geely Grand Puma eller anden kineser bike læser dette, må I gerne komme med Jeres input.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
prøv at gå ind på Kymco.com de laver også nogle fornuftige små motorcykler.










Link rettet af T\
Svar
#3
Meeen.. kan man få dem i Danmark ?
Personligt er jeg nok mest til Raptor, jeg ønsker mig en 50 cc, men konen siger at jeg lige har købt for et halvt år siden og det ikke løv Ked af det
TruckStar
Svar
#4
T Skrev:Meeen.. kan man få dem i Danmark ?

Ja, det er ikke helt det samme bare at sidde og glo på nogle modeller på fabrikantens hjemmeside, som at se dem hos en forhandler, med dansk pris osv. - eller endnu bedre, fra een der faktisk har den og kørt på den.
Svar
#5
Ellers kunne jeg godt bruge en af dem her, men de er jo ikke rigtigt på tale Hyosung.
TruckStar
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Lidt for dyr Blink med øjet
Svar
#7
Stig Sørensen Skrev:Lidt for dyr Blink med øjet
Ja men den er fiiin..
Cruiser
TruckStar
Svar
#8
T Skrev:Ellers kunne jeg godt bruge en af dem her, men de er jo ikke rigtigt på tale Hyosung.

I det svenske MCnytt, får Hyosung også tæsk i kampen mod tilsvarende Japanere. De er ikke pengene værd??.
Svar
#9
T Skrev:Ja men den er fiiin..
Cruiser

Helt enig, designet som chopper tiltaler mig meget mere end en typisk Harley.

Men hver sin smag selvfølgelig, men nice, det er den! :icecream:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Denneher ser sgu godt ud syns jeg, og vandkølingen er jo også gæv at ha'.

[Image: 2205102115022199020.jpg]
Svar
#11
Stig Sørensen Skrev:Helt enig, designet som chopper tiltaler mig meget mere end en typisk Harley.

Men hver sin smag selvfølgelig, men nice, det er den! :icecream:

Ja den er lækker: At se på. Grin
Svar
#12
Så skal du sgu' være hurtig GLS, nå nej SLK, der er kun 1-2 stk tilbage i sort og de kommer faktisk først til landet d. 9 marts. Det går stærkt her
Kenneth Skou

Fun is not a straight line
Svar


Forum spring: