Søg Garagen Hej Gæst! Register

Billed i Garagen ser mærkligt ud
#1
Jeg er ny her og jeg hved ikke hvad der sker for mit billed når det er oploadet til siden så ligner det noget Andy Warhole har malet Fortvivlethock: .
Jeg har taget billedet med min mobil telefon en Sony Erikson W810i og der er ikke noget galt i Paint Shop Pro jeg har klippet billedet til og det ligger som jpg fil format.
Det ser ikke sådan ud før at det er lagt på så hvad er der galt er det mig der har glemt noget her ? :? .
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Johannes Johansen Skrev:Jeg er ny her og jeg hved ikke hvad der sker for mit billed når det er oploadet til siden så ligner det noget Andy Warhole har malet Fortvivlethock: .
Jeg har taget billedet med min mobil telefon en Sony Erikson W810i og der er ikke noget galt i Paint Shop Pro jeg har klippet billedet til og det ligger som jpg fil format.
Det ser ikke sådan ud før at det er lagt på så hvad er der galt er det mig der har glemt noget her ? :? .

Har set billedet. Det ser da meget sjovt ud Smil. Men kan ikke hjælpe dig med problermet angående visningen. Har forøvrigt skrevet en besked til dig. (PB)
Svar
#3
Jeg har fundet udaf hvad problemet var, jeg gemte billeded i en ny fil og det var blevet komprimeret for meget det var sat til det højeste og det var lige for meget.
Jeg har sat et nyt billed ind hvor at det ikke er pakket så heftigt og faverne er som de skal være og man kan se den bederer nu enjoy :wink:
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#4
Fik lige sat et billed til ind efter at jeg fandt årsagen, det minder mig om at da jeg var i lære som cykel mekaniker var der en lærer på teknisk skole som sage at det er ikke værktøjet der er noget galt med det er manden bag det.
Det var nede på Nykøbing Falster på Seus (tidliger Industri Og Håndværker Tekniskskole) det var sjovt og der prøvede jeg også at kører på knallert for første gang enda med gear en Suzuki samurai og Fzer .
Det var tider.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar


Forum spring: