Søg Garagen Hej Gæst! Register

Stel til Gilera Runner Sp 50 2006 gammel model
#1
Stel til Gilera Runner Sp 50 2006 gammel model 30er fra før at der skulle være nr plade på, jeg har stel nr men det er rustet væk men man kan få lavet en genindhuknings attest så kan man få stel nr på det stel i en synshal, jeg købte den Runner på Fyn i Nyborg her i weekenden mest fordi at jeg skulle bruge en motor men den er ikke i så god stand som jeg håbede på, jeg sælger stellet med det som der sidder tilbage, forgaffel, styr, forbremse greb med kaliber men den hænger når man har bremset den slipper ikke bare lige med det samme, bagstøddæmperen er kaput og den skal skæres af noget jeg ikke vil bruge tid på, der er gas håndtag på styret og håndtag, der er en del rust men det kan sandblæses og males, jeg kørte den hjem til Søborg fra Fyn af i Lørdags og stellet er ikke brudt sammen af det, jeg har stel nr på den som kan oplyses i en privat besked, jeg har bare ikke plads i min garage til at gemme det stel i evighedder, køber skal selv hente det hos mig i Søborg efter aftale, jeg har også navn og ardresse af ham jeg købte den af på Fyn i Nyborg i Lørdags og et gammelt forsikrings bevis jeg fik fra den første ejer for ham der solgte den var nr to ejer af den. Men skriv hvis det har interesse [Image: 1f642.png]
Jeg har stel nummeret.


Pris 500 med det som der sidder på.

[Image: IMG-20200615-211837.jpg]

[Image: IMG-20200615-211848.jpg]

Køber skal selv hente det, jeg kan ikke fragte det!.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg har solgt stellet i dag Grin  så står det ikke og fylder op i garagen mere.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar


Forum spring: