Søg Garagen Hej Gæst! Register

Gilera Runner sp 2006 krumtap igen igen
#37
Jeg overvejer om man skulle finde en vandkølet motor, mit ledningsnet på den sorte er skiftet så det er klar til en vandkølet motor, men mangler så motoren og køler og vand beholder og slanger til det Neutral , jeg er pænt ireteret over at den motor fra Fyn af var lige til at smide ud i metal affald  Ond .
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#38
(18-06-2020, 16:28)Johannes Johansen Skrev: Jeg har skilt den motor ad fra den Gilera Runner jeg købte i Lørdags på Fyn i Nyborg, og den var intet værd så den hele er smidt ud til metal affald nu, alt i den var enten rustet eller iret korideret, den var fuldstendig iret korideret ved starter motoren, cylinderen var rustet fast og måtte stå og banke den af med hammer og dorn, rem skiverne ved koblingen var rustet, og alt var i så dårlig tilstand så det blev smidt ud.

Er det ikke lidt spild ? Den kørte jo trods alt hele vejen fra Fyn til Sjælland.

Der er mig bekendt ingen forskel på ledningsnet mellem AC og LC ud over en enkelt ledning der allerede er i AC ledningsnettet, men som mangler stikket.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#39
Har skildt den ad og cylinderen var rustet fast til pinboltene og måtte slå den af med hammer og dorn, den var iret i blokken under starter motoren, alt jeg tog ud af motoren kunne jeg smide i metal affald, og han påstod der var ny olie pumpe i den det var løgn også, det er bare så grimt hele vejen igennem jeg er pisse ireteret.
Hele motoren er smidt ud i adskilt tilstand intet kunne genbruges.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#40
Jeg fik solgt skjoldene for 1300 kr i går og stellet i dag for 500 kr.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#41
(18-06-2020, 18:25)Johannes Johansen Skrev: Har skildt den ad og cylinderen var rustet fast til pinboltene og måtte slå den af med hammer og dorn, den var iret i blokken under starter motoren, alt jeg tog ud af motoren kunne jeg smide i metal affald, og han påstod der var ny olie pumpe i den det var løgn også, det er bare så grimt hele vejen igennem jeg er pisse ireteret.
Hele motoren er smidt ud i adskilt tilstand intet kunne genbruges.

Igen, motoren kørte da inden du pillede den af, havde det ikke været nemmere bare montere den på den anden Runner og nyde den kunne køre igen ?

Og selvfølgelig er den irret, det er en snart 20 år gammel scooter, de er ved at være lidt medtaget de fleste af dem.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#42
Der var knækkede skruer hvor at blæser skjoldet skulle sidde osv osv osv gidder ikke at skrive det 1000 gange den kunne ikke fucking reddes basta bum Ond  .
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#43
(18-06-2020, 18:35)Johannes Johansen Skrev: Der var knækkede skruer hvor at blæser skjoldet skulle sidde osv osv osv gidder ikke at skrive det 1000 gange den kunne ikke fucking reddes basta bum Ond  .

Jo den fucking kunne så, men det kræver sq man gider, færdig bum basta !

Helt ærligt Johannes, det er fandme da direkte tåbeligt at bruge 3500 på en scooter, for at smide skidtet ud fordi man ikke gider bøvle med knækkede bolte og rust, hvis man vil have noget der er i orden så må man købe nyt, en gammel scooter har altid problemer.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#44
Det er så din holdning, det er bare typisk at når man skriver at den ikke kunne laves at man så skal have tudet ørene fulde af på ståligheder, og ja det var nok også dumt at købe den til 3500 plus at jeg brugte penge på at komme der over og hjem igen.
Men nu er det altså bare sket, og der var også knækket noget aluminum af den lille blok halvdel og den var korideret ,andre kunne have begået den samme fejl sket er sket og kan ikke gøre mere ved det.
Støtteboltene var også knækket til udstødningen da den kom af så den har bare været plum rådden hele vejen igennem hele knallerten.
Gider ikke at tæve mere rundt i det nu skal bare videre.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#45
(18-06-2020, 19:31)DarkSide Skrev: Jo den fucking kunne så, men det kræver sq man gider, færdig bum basta !

Helt ærligt Johannes, det er fandme da direkte tåbeligt at bruge 3500 på en scooter, for at smide skidtet ud fordi man ikke gider bøvle med knækkede bolte og rust, hvis man vil have noget der er i orden så må man købe nyt, en gammel scooter har altid problemer.

Undskyld jeg blander mig. Men har du Darkside ikke selv dummet dig et par gange eller 4 ved køb af brugte knallerter?? Det har jeg jo selv gjort mindst 5 gange Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#46
(18-06-2020, 20:33)Jps Skrev: Undskyld jeg blander mig. Men har du Darkside ikke selv dummet dig et par gange eller 4 ved køb af brugte knallerter?? Det har jeg jo selv gjort mindst 5 gange Blink med øjet.

Det er der vidst ingen der kan sige sig fri for.
Jeg er blot taknemmelig for at min PGO klarede "jomfru" turen hjem fra Aabenraa til Sjælland og at den kører godt den dag i dag, men det har så også kostet både tid og pengepung - og en delvist ødelagt BS tur Ked af det

Men ja livet går videre, vi lærer så længe vi lever. Smil
Svar
#47
Ja netop Teddy mit humør er også blevet lidt bedre nu, men ja det er surt, som man siger man kan polere en lort til at den skinder det må siges at være sådan med den Runner fra Fyn, studsen ved kaburatoren var også mør, svinghjulet hvade også et ordenligt hak ved gevindet så måtte slibe det hak væk bare for at jeg kunne få aftrækkeren skruet i Målløs  .
Der var også lavet et hul midt i blæseren på svinghjulet så det er også underligt.
Jeg håber så bare på at jeg finder noget andet som kan bruges og forhåbentlig i år.
Vil gerne sige undskyld til DarkSide men der er ingen grund til at gnide salt i andres sår på den måde Græder .
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#48
(18-06-2020, 20:33)Jps Skrev: Undskyld jeg blander mig. Men har du Darkside ikke selv dummet dig et par gange eller 4 ved køb af brugte knallerter?? Det har jeg jo selv gjort mindst 5 gange Blink med øjet.

Gu har jeg så, men jeg har til gengæld også talent nok til at rent faktisk lave skidtet, jeg opgiver ikke bare pga lidt knækkede bolte, og rust.

Den sidste Runner jeg byggede var et totalt lig, men endte faktisk med at stå fornuftigt, og var yderst velkørende.

At Johannes vælger at bare opgive er direkte åndsvagt.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar


Forum spring: