Søg Garagen Hej Gæst! Register

Starter Volkswagen LT28 Kombi 2.5TDI efter 2 år
#1
Et frisk batteri og den starter med det samme Målløs nogle gange tænker jeg bare at det er utroligt at de tør at starte en bil der har stået stille længe med gammel olie og køler væske Fortvivlet .
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(18-06-2019, 00:15)Johannes Johansen Skrev: Et frisk batteri og den starter med det samme Målløs nogle gange tænker jeg bare at det er utroligt at de tør at starte en bil der har stået stille længe med gammel olie og køler væske Fortvivlet .
2 år stilstand og så starte den op på den måde, er overhovedet ikke et problem. Det bliver det først hvis man bare kører videre med det. Dét er ikke så godt. Smil 
Det kan også være den er hensat dengang med nyt olie, (som man gør når f.eks. gamle biler skal stå længe). Det skriver de ikke noget om. Blink med øjet
Jeg tapper gerne olien af om efteråret, fylder op med nyt og starter dem bare op 6-7 måneder senere.

Svar


Forum spring: