Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kører dårligt når den er kold
#1
Hejsa.
Jeg har det problem at min knallert kører ekstremt dårligt de første 5-10 min og efter det kører normalt. Hvad kan det være?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det er moske chokeren der lige skal slå fra i kaburatoren det gør den først når motoren er blevet varm.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#3
(04-06-2019, 21:14)Johannes Johansen Skrev: Det er moske chokeren der lige skal slå fra i kaburatoren det gør den først når motoren er blevet varm.

Kan man gøre noget ved det. Så den ikke kører så dårligt til at starte med
Svar
#4
(04-06-2019, 21:14)Johannes Johansen Skrev: Det er moske chokeren der lige skal slå fra i kaburatoren det gør den først når motoren er blevet varm.

?
Svar
#5
(05-06-2019, 13:41)Gangsta Skrev: Kan man gøre noget ved det. Så den ikke kører så dårligt til at starte med

Egentlig ikke, du kan dog sætte den på hovedstøtten og starte den og derefter tage hjelm osv på. Så er der gået 1 af de 5-10 min.

Du kunne måske skifte chokeren ud for at prøve om det hjalp. Den virker til at være lidt langsom til at slå fra, min Gilera har lidt af det samme men der skal nu ikke køres 5 min før det hele snurrer som det skal.
Gilera Storm 2008
Piaggio NRG Extreme 2014
Kymco Super 8 4T 2010
VGA Grido 2013
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: