Søg Garagen Hej Gæst! Register

Nu det snart tid til at male :)
#1
Kymco'en fik jo en omgang maling i 16, og nu trænger den til det igen. Denne gang skal fælgene også ha' en tur, og de skjolde der blev malet sidst, skal ha' en ny omgang matsort, da den er slidt lidt af nogle steder.

Angående fælgene, tænker jeg på stålgrå som jeg havde på Big1, eller gule som på Kymco 2 takt Smil Kymco 2 takt få's blå/hvid med gule fælge, men passer måske ikke helt til sort/rød/hvid 4 takter ? Smil Beklageligvis, kan jeg ikke finde modellen med gule fælge.

Big1's fælge:

[Image: attachment.php?aid=1790]
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Gule felger passer da til alt  Thumbs Up
Svar
#3
(30-04-2019, 22:13)rune75 Skrev: Gule felger passer da til alt  Thumbs Up

Farven er med på listen over muligheder, ihvertfald Smil
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
Til en start, har jeg fjernet de hvide "fartstriber" på fronten.  De 2 varmeskjolde på udstødningen, blev malet røde for omkring et år siden. De hvide paneler ved fodpladen bliver enten matsorte, røde, eller måske gule, så de matcher fælgene (hvis de bliver gule  Blink med øjet  ).

Fodhvilerne til passageren (som man jo ikke må ha' med), blev skåret halvt af så selve fodhvileren forsvandt.
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
Den kommer til at bli helt lik denne  

[Image: Motorcycle-Traffic-Transportation-K1000-...k-7857.jpg]
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jeg likte godt når hvite blev/bliver borte. Gul/rød/sort har jeg troen på.
Svar
#7
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#8
(01-05-2019, 18:52)rune75 Skrev: Den kommer til at bli helt lik denne  

https://media.pixcove.com/V/7/7/Motorcyc...k-7857.jpg

Ikke helt tror jeg Grin Men den er da flot den BMW.
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
(01-05-2019, 18:54)rune75 Skrev: Jeg likte godt når hvite blev/bliver borte. Gul/rød/sort har jeg troen på.

Thumbs Up
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Troede jeg havde 2 sorte paneler på lageret, der kunne erstatte de hvide. Men desværre er de til samme side, begge 2  Ked af det Så de hvide skal af og males, når vejret er til det.
Ivecar plus 2023.
Svar
#11
Fik en ven til at "male" det hvide skjold i nogle andre farver.  Det bliver nok en af de 2 sidste, jeg vælger.
Ivecar plus 2023.
Svar
#12
Og så lige noget der ikke har med maling, at gøre. Jeg fandt idag ud af, at det lovlige gliderør til Kymco 30, er det samme som bruges i 45'rn. Dvs at den faste ring er 8.70mm bred, i begge 2.

https://www.kgi.dk/product/18684-3200/ky...r-variator
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: