Søg Garagen Hej Gæst! Register

3,5 GB billeder slettet
#1
Dette indlæg, er et af de mere ligegyldige af slagsen Grin Jeg har netop afsluttet sletning af samtlige touring og knallertbilleder, på mine 2 computere. Dvs. jeg har stadig dem, der er taget af Kymco'en Smil Nu hvor diverse knallertsider er lukket og der stortset ingen aktivitet er her på BS, tog jeg beslutningen om at slettet de mange billeder, jeg kiggede alligevel aldrig på dem. De blev kun gemt så jeg kunne hjælpe andre, med at vise billeder af diverse dele på Dr. Big.  Det jo den model jeg brugte mest tid på, gennem 14 år (2001- 2015)  Smil

Der ligger så en hel del billeder her på BS, fra de 14 år jeg har været på BS.

Der er sikker nogen, der synes at det er fuldstændig tosset at slette billederne, men knallertinteressen er faldet gevaldigt her i huset. Touring stoppede jeg jo med i 2013, på grund af bøvlet med ryggen og til tider også hænder/arme. Kymco'en bliver kun luftet 2-3 gange om ugen, når der skal handles ind, og ved besøg til min far og bror.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Målløs Det er faktisk et stykke Dansk historie du har slettet der, hehe. 3,5G det må da ha vært flere hundre bileder ?
Svar
#3
(23-04-2019, 23:46)rune75 Skrev: Målløs Det er faktisk et stykke Dansk historie du har slettet der, hehe. 3,5G det må da ha vært flere hundre bileder ?

Ja måske (dansk historie) Grin . Jeg lagde ikke mærke til hvor mange billeder der var, men det er jo mange når det er 3,5 GB.
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: