Søg Garagen Hej Gæst! Register

Så lukkede endnu en knallert/scooterside (er åbnet igen)
#1
Spørgsmålet er så, om den genåbner. Lidt sørgeligt, at ejeren lod abonnementet udløbe, men det skyldes en ændring af betalingsmåden, for ejere af DK domæner. Scootergrisen lukket.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Mon ikke han bare har glemt at betale hans host ?
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
(12-02-2019, 11:40)DarkSide Skrev: Mon ikke han bare har glemt at betale hans host ?

Han gad vist bare [edit:] ikke bruge NEM-ID, til at betale med.

Svar
#4
(12-02-2019, 11:40)DarkSide Skrev: Mon ikke han bare har glemt at betale hans host ?

Sådan som jeg forstår det, skyldes nedlukningen af hjemmesiden, at scootergrisen SKAL benytte nem-id som identifitikation af ejer af hjemmesiden. Og det vil han åbenlyst ikke.

Så det har intet med økonomi at gøre, eller at han har glemt at betale.

Før lukningen af siden var der en længere tråd hvor han beskrev hans kvaler med dk-hostmaster's nem-id krav.
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
#5
(12-02-2019, 13:17)Katana Skrev: Sådan som jeg forstår det, skyldes nedlukningen af hjemmesiden, at scootergrisen SKAL benytte nem-id som identifitikation af ejer af hjemmesiden. Og det vil han åbenlyst ikke.

Så det har intet med økonomi at gøre, eller at han har glemt at betale.

Før lukningen af siden var der en længere tråd hvor han beskrev hans kvaler med dk-hostmaster's nem-id krav.

Ud over det er ikke dk-hostmaster der har lukket siden, det er hans host one.com.

Domænet er ikke udløbet, og udløber først i slutningen af denne måned. Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(12-02-2019, 13:16)barden Skrev: Han gad vist bare bruge NEM-ID, til at betale med.

Han gad ikke bruge Nem-ID  Blink med øjet Lige i dette tilfælde, synes jeg nu nok han burde ha' brugt det. Jeg har selv fået Nem-ID, trods min indædte modstand mod lortet. Og det var kun for, at kunne købe nogle specielle pærer til forlygten.
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
(12-02-2019, 14:43)Jps Skrev: Han gad ikke bruge Nem-ID  Blink med øjet Lige i dette tilfælde, synes jeg nu nok han burde ha' brugt det. Jeg har selv fået Nem-ID, trods min indædte modstand mod lortet. Og det var kun for, at kunne købe nogle specielle pærer til forlygten.

Ja, det synes jeg også. Fatter ikke at han bare lader det gigantiske info han har opbygget gå tabt. Fortvivlet

Men sådan er der så meget.   Smil

Svar
#8
Dælme trist, det er blot 378 kr.
Men det lader til at alle kan betale regningen, så måske er han heldig at en eller anden med for mange penge betaler.
Svar
#9
(12-02-2019, 14:43)Jps Skrev: Han gad ikke bruge Nem-ID  Blink med øjet Lige i dette tilfælde, synes jeg nu nok han burde ha' brugt det. Jeg har selv fået Nem-ID, trods min indædte modstand mod lortet. Og det var kun for, at kunne købe nogle specielle pærer til forlygten.

Nåe, kan se jeg manglede et gad ikke betale med nem-ID, da jeg skrev, i mit første indlæg. Grin

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(13-02-2019, 01:58)Flitz Skrev: Dælme trist, det er blot 378 kr.
Men det lader til at alle kan betale regningen, så måske er han heldig at en eller anden med for mange penge betaler.

Ja, og der manglede bare lige et felt, man kunne krydse af samtidig. "Betal og overtag domænet" Grøn grin

Svar
#11
Har aldrig brugt den side så for mig betyder det ikke noget.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#12
(13-02-2019, 08:20)barden Skrev: Nåe, kan se jeg manglede et gad ikke betale med nem-ID, da jeg skrev, i mit første indlæg. Grin

Thumbs Up
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: