Søg Garagen Hej Gæst! Register

Skjolde, afmontering/montering
#1
På vores tur i søndags sprang nærlyset på min forlygtepære. Var hos Speedline i går og fik pæren skiftet. 30 kr i arbejdsløn sagde han, og det er der ikke noget at sige til. Men pinligt at jeg ikke selv kan tage frontskjoldet af. Jeg prøvede at lure ham; det så jo nemt ud. Men jeg har ganske enkelt ikke mod på det. Er overbevist om at jeg kommer til at ridse skjoldet og brække clipsene af. Jeg foreslog, om smøring af clipsene med silicone ville gøre en forskel. Mekanikeren mente blot, at der så blev større risiko for at skjoldet ikke sad ordentlig fast. Jeg må jo til det på et tidspunkt; er der nogle fif til f.eks. skruetrækker/værktøj?  Og nej, jeg tror ikke på en stor mukkert Grin 

 Vh Erik.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(04-09-2018, 18:41)Scooterballe Skrev: På vores tur i søndags sprang nærlyset på min forlygtepære. Var hos Speedline i går og fik pæren skiftet. 30 kr i arbejdsløn sagde han, og det er der ikke noget at sige til. Men pinligt at jeg ikke selv kan tage frontskjoldet af. Jeg prøvede at lure ham; det så jo nemt ud. Men jeg har ganske enkelt ikke mod på det. Er overbevist om at jeg kommer til at ridse skjoldet og brække clipsene af. Jeg foreslog, om smøring af clipsene med silicone ville gøre en forskel. Mekanikeren mente blot, at der så blev større risiko for at skjoldet ikke sad ordentlig fast. Jeg må jo til det på et tidspunkt; er der nogle fif til f.eks. skruetrækker/værktøj?  Og nej, jeg tror ikke på en stor mukkert Grin 

 Vh Erik.

Det rette udvalg af skruetrækker , og sikre sig inden man begynder hvor alle skruer sidder . ( Idag fås både torx og stjerner i bredt udvalg og kvalitet )
Svar
#3
(04-09-2018, 18:41)Scooterballe Skrev: På vores tur i søndags sprang nærlyset på min forlygtepære. Var hos Speedline i går og fik pæren skiftet. 30 kr i arbejdsløn sagde han, og det er der ikke noget at sige til. Men pinligt at jeg ikke selv kan tage frontskjoldet af. Jeg prøvede at lure ham; det så jo nemt ud. Men jeg har ganske enkelt ikke mod på det. Er overbevist om at jeg kommer til at ridse skjoldet og brække clipsene af. Jeg foreslog, om smøring af clipsene med silicone ville gøre en forskel. Mekanikeren mente blot, at der så blev større risiko for at skjoldet ikke sad ordentlig fast. Jeg må jo til det på et tidspunkt; er der nogle fif til f.eks. skruetrækker/værktøj?  Og nej, jeg tror ikke på en stor mukkert Grin 

 Vh Erik.

Køb et bitssæt. Kig i rodekassen hos f.eks Aldi der finder du billig værktøj.
Noget ligende dette foto.

[Image: Udklip.jpg]
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar


Forum spring: