Svar: 52
Tråde: 13
Tilmeldt: May 2007
Ja nu er der endnu er problem! suk jeg opgiver snart..
Problemet er når det er varmt vejr kører den kun knap 30,
men lige så snart det er fugtigt kører den 35, og med fuld regn fik jeg den op på 40
har sagt det til thansen mekanikkern, men han sagde det ikke er muligt, fordi begrænsning i et eller anden boks var 100% lufttæt og vejret ingen virkning skulle havde
hock: ...
Nogen der ved hvad der kan være galt?
Svar: 3
Tråde: 2
Tilmeldt: Jun 2007
| Soe Skrev:Ja nu er der endnu er problem! suk jeg opgiver snart..
Problemet er når det er varmt vejr kører den kun knap 30,
men lige så snart det er fugtigt kører den 35, og med fuld regn fik jeg den op på 40
har sagt det til thansen mekanikkern, men han sagde det ikke er muligt, fordi begrænsning i et eller anden boks var 100% lufttæt og vejret ingen virkning skulle havde hock: ...
Nogen der ved hvad der kan være galt?
I meget fugtigt vejr indsuges en del vanddamp som sammen med luft blandes med benzindampene.Ved antændelse af gassen foranlediger temp. stigningen en volsom expantion af vanddampen der herved giver en bedre forstøvning af benzingassen og således en hurtigere forbrænding.Der er således ikke noget galt.hilsen gamle
Svar: 4.313
Tråde: 59
Tilmeldt: Jan 2006
Højtryk og lavtryk, og varme og kulde, er desværre sugemotorens dårlige legekammerat. Så en kompromisløsning er at dyse lidt til den fede side i koldt og klart vejr.
Svar: 15
Tråde: 0
Tilmeldt: Jun 2007
Min Listo 45 har lidt samme problem. Kører ca 55 km/t normalt men i regnervejr mister jeg ca 5 km/t på toppen og trækkræften bliver mærkbart dårligere. Den kører bedst i 5-10 grader koldt og tørt vejr :P