Søg Garagen Hej Gæst! Register

Knallertkørsel forbudt
#1
Ja det måtte jo komme. Og det kommer så fra radigale Venstre:

Knallertkørsel forbudt.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det er da en plus at de faktisk har indset at scootere forurener, nu mangler de så bare at indse at det er deres egen skyld !
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
(23-08-2018, 08:06)Jps Skrev: Ja det måtte jo komme. Og det kommer så fra radigale Venstre:

Knallertkørsel forbudt.

Hun glemte at tilføje, at de laaarmer. Og det er nok den egentlige grund til forslaget. Det ser bare bedre ud at give miljøet 'skylden'.
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
#4
(23-08-2018, 13:27)Katana Skrev: Hun glemte at tilføje, at de laaarmer. Og det er nok den egentlige grund til forslaget. Det ser bare bedre ud at give miljøet 'skylden'.

En velholdt 4-takter larmer ikke mere end så mange andre køretøjer. Skal traktorer så også forbydes? Blink med øjet  Grøn grin
Svar
#5
I kan jo sende hende en hilsen Blink med øjet
https://www.facebook.com/evaborchorstmej...ment_reply
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Ja, hun skriver som hun har forstand til. Tsk tsk.

Svar
#7
(23-08-2018, 14:11)Teddy Skrev: En velholdt 4-takter larmer ikke mere end så mange andre køretøjer. Skal traktorer så også forbydes? Blink med øjet  Grøn grin

Mon ikke hun mest generes af larmende 2-taktere?!
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
#8
(23-08-2018, 15:44)onza Skrev: I kan jo sende hende en hilsen Blink med øjet
https://www.facebook.com/evaborchorstmej...ment_reply

Er gjort  Grøn grin
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
I Norge gjør politikere det motsatte  De "tvinger" oss til at kjøre scooter  https://www.nrk.no/rogaland/grethe-kjope...1.14175985
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Jeg har også kommenteret på det og har intet til overes for hindens holdninger Ond .
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#11
Tror ikke den kære politiker havde forventet den reaktion på hendes indlæg Grøn grin
Jeg stod for det første indspark, Kim Nielsen er mig sagde vovhunden Grin
Svar
#12
(23-08-2018, 20:54)onza Skrev: Tror ikke den kære politiker havde forventet den reaktion på hendes indlæg Grøn grin
Jeg stod for det første indspark, Kim Nielsen er mig sagde vovhunden Grin

Også skal vi også huske på at alle dem på Christiansborg vælter masser af varm luft ud for tiden, så man skal nok ikke regne så meget med det...Samtidig går der vist mange ting foran det inden de radikale kommer i regering igen...ignorere dem virker bedst så der ikke kommer for meget opmærksomhed omkring den slags forslag.
Gilera Storm 2008
Piaggio NRG Extreme 2014
Kymco Super 8 4T 2010
VGA Grido 2013
Svar


Forum spring: