Søg Garagen Hej Gæst! Register

Det kan bli rekordvarmt
#1
https://www.tv2.no/storm/10005736/
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(06-08-2018, 20:38)rune75 Skrev: https://www.tv2.no/storm/10005736/

Ja det bliver nok ikke rart, hvis prognosen holder Ked af det Så vil jeg hellere til Hammerfest  Blink med øjet
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
(06-08-2018, 20:50)Jps Skrev: Ja det bliver nok ikke rart, hvis prognosen holder Ked af det Så vil jeg hellere til Hammerfest  Blink med øjet

Jeg har ikke været i Hammerfest, kun Andenes på Lofoten, men jeg skal hilse at sige, at det der med 24 timers lys er noget der tager lidt tid at vænne sig til!Tilsvarende sikkert også med den lange nat fra november til februar.

Og tror du ikke, at du vil begynde at længes hjem, når højeste sommertemperatur vil bringe mindelser om den ikke-eksisterende sommer 1987? (15 grader, plus ganske vist, men.. ) Det var i hvert fald, hvad vi oplevede deroppe i 2016, mens I havde 30 grader herhjemme.
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
#4
(07-08-2018, 09:45)walker1 Skrev: Jeg har ikke været i Hammerfest, kun Andenes på Lofoten, men jeg skal hilse at sige, at det der med 24 timers lys er noget der tager lidt tid at vænne sig til!Tilsvarende sikkert også med den lange nat fra november til februar.

Og tror du ikke, at du vil begynde at længes hjem, når højeste sommertemperatur vil bringe mindelser om den ikke-eksisterende sommer 1987? (15 grader, plus ganske vist, men.. ) Det var i hvert fald, hvad vi oplevede deroppe i 2016, mens I havde 30 grader herhjemme.

Det jo kun for en kort bemærkning, lige for at køle af Blink med øjet
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
Det bliver ikke godt imorgen, for folk med diverse sygdomme Ked af det

Ozon alarm.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: