Søg Garagen Hej Gæst! Register

Gjest i haven.
#13
(25-12-2018, 17:37)barden Skrev: Ja det var noget bæ med den bil. Jo der var kasko på den, så erstatningen blev på 50000kr.

MEN: Ked af det 

Jeg dummernik, glemte jo tilbage i 2014 da vi flyttede fra vejle, og jeg dermed fik længere til arbejde, at ændre km tallet i forsikringen, så den havde kørt 45000km for meget. Så det kostede lige 10% af forsikringen. dvs. 41300kr udbetalt, efter selvrisikoen var fratrukket.

Nå men vi slap da med livet i behold. Grin Det er nok straffen for at køre julemandens hjælpere ned. Grøn grin

Mange penge at miste på en forglemmelse, så det gør du aldrig mere Blink med øjet Jeg bor et sted hvor der også render Julemandshjælpere rundt, og møder dem da af og til. Hidtil har jeg undgået at ramme dem. (7-9-13) .
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
(25-12-2018, 16:40)barden Skrev: Ja fint hvis de rottedyr blev i haven. Og ikke hopper ud foran ens bil i mørket. Fortvivlet 

Aldrig i mit liv har jeg hørt sådan et brag. Bilen blev totalskadet. Jeg kørte endda hjem i den,fordi jeg ikke troede det var så galt. På værkstedet forstod de slet ikke at den kunne køre videre. Vangen havde været ude gennem kofanger, og krøllet sammen, køler var bukket, en masse elektronik var skadet, lyset gik ud da vi var 2km hjemmefra.

Så det var en træls julegave. Plus at jeg hader at køre i mørke nu. Ked af det
Så må du være glad for, at vi ikke har alt for mange elge her i landet. Endnu.
De ekstremt højbenede køer har det med at ende inde på forsædet!
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
#15
(26-12-2018, 20:22)walker1 Skrev: Så må du være glad for, at vi ikke har alt for mange elge her i landet. Endnu.
De ekstremt højbenede køer har det med at ende inde på forsædet!

Ja, godt ikke var sådan en.

Svar
#16
[Image: 53314594-10215506127021215-497623887396208640-o.jpg]

Ja sådan så min bil ud efter jeg kørte et rådyr ned. Dyret døde på stedet. Og jeg stod med en bil der var skadet for ca 25k
Speedfight 2 LC DD årgang 2000 stel kørt ca 16-17000 km motor 3168
Svar


Forum spring: