Søg Garagen Hej Gæst! Register

Spraymaling i scooterens farve
#1
Hej Gutter.

Er der nogen som kender farvekoden, eller ved om der findes spraymaling i scooterens farve, som det gøres med biler?

Mit matgrå Hot 50 har fået trukket malingen af sideskjoldet hele vejen langs siden, da døren blev skubbet på den af vinden, hvilket virkelig ærger mig.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(30-05-2018, 13:06)Buschauffør Skrev: Hej Gutter.

Er der nogen som kender farvekoden, eller ved om der findes spraymaling i scooterens farve, som det gøres med biler?

Mit matgrå Hot 50 har fået trukket malingen af sideskjoldet hele vejen langs siden, da døren blev skubbet på den af vinden, hvilket virkelig ærger mig.

Det burde være muligt, at få det oplyst hos importøren af Pgo.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
(30-05-2018, 13:06)Buschauffør Skrev: Hej Gutter.

Er der nogen som kender farvekoden, eller ved om der findes spraymaling i scooterens farve, som det gøres med biler?

Mit matgrå Hot 50 har fået trukket malingen af sideskjoldet hele vejen langs siden, da døren blev skubbet på den af vinden, hvilket virkelig ærger mig.

Biltema har ufattelig mange farvepenne. Lige ved at tro at din matgrå kunne findes der.

Ellers kør til en autolakerer. Han/hun kan scanne farven på din scooter, og så blande en smule rep. lak til den.

Jeg har en sådan til min limegrønne vivacity. Der er intet at se.

[Edit:]  Jeg så ikke lige at det var spraymaling du efterlyste, men lader tippet stå alligevel. Grin

Svar
#4
(04-06-2018, 04:57)barden Skrev: Biltema har ufattelig mange farvepenne. Lige ved at tro at din matgrå kunne findes der.

Ellers kør til en autolakerer. Han/hun kan scanne farven på din scooter, og så blande en smule rep. lak til den.

Jeg har en sådan til min limegrønne vivacity. Der er intet at se.

[Edit:]  Jeg så ikke lige at det var spraymaling du efterlyste, men lader tippet stå alligevel. Grin

Nogle malerforretninger laver spraylak efter bestilling.

Så man kan få spraydåser med sin billak osv.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#5
Farvekoden er 7R, hvis amdre skulle stå i samme situation
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: