Søg Garagen Hej Gæst! Register

Mini service på Kymco'en
Har købt et sæt pærer der skulle kunne give bedre lys i mørke:

https://www.xlmoto.dk/glodlampe-osram-x-...EV3MwcM#?p
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
(09-01-2019, 22:30)Jps Skrev: Har købt et sæt pærer der skulle kunne give bedre lys i mørke:

https://www.xlmoto.dk/glodlampe-osram-x-...EV3MwcM#?p

Og det virker også, jeg har den samme i Gileraen og på knægtens Super 8 satte vi to i...Klar forbedring, men de holder muligvis ikke så længe som almindelige. det gør de ikke på biler i hvert fald. Men det må tiden vise  Blink med øjet
Gilera Storm 2008
Piaggio NRG Extreme 2014
Kymco Super 8 4T 2010
VGA Grido 2013
Svar
(10-01-2019, 21:39)nallerplys Skrev: Og det virker også, jeg har den samme i Gileraen og på knægtens Super 8 satte vi to i...Klar forbedring, men de holder muligvis ikke så længe som almindelige. det gør de ikke på biler i hvert fald. Men det må tiden vise  Blink med øjet

Så må jeg jo bare finde nogle, der holder længere Grin Nu var det kun for, at prøve dem Smil
Ivecar plus 2023.
Svar
(10-01-2019, 22:09)Jps Skrev: Så må jeg jo bare finde nogle, der holder længere Grin Nu var det kun for, at prøve dem Smil

Det er heller ikke sikkert de ikke holder, jeg ved bare at på biler med H4 pærer 60/55watt har de kortere levetid end standard. Med kortere levetid mener jeg ca 15000 km så springer de fleste.

De pærer med mere lys bliver et par gram varmere end almindelige, det er derfor...Og har man en Peugot 206 holder de 3 uger men det er lygtens konstruktion der er skyld i det, ikke pæren  Blink med øjet 

Og det kan vi jo være ligeglade med, vi kører scooter  Thumbs Up
Gilera Storm 2008
Piaggio NRG Extreme 2014
Kymco Super 8 4T 2010
VGA Grido 2013
Svar
(12-01-2019, 14:35)nallerplys Skrev: Det er heller ikke sikkert de ikke holder, jeg ved bare at på biler med H4 pærer 60/55watt har de kortere levetid end standard. Med kortere levetid mener jeg ca 15000 km så springer de fleste.

De pærer med mere lys bliver et par gram varmere end almindelige, det er derfor...Og har man en Peugot 206 holder de 3 uger men det er lygtens konstruktion der er skyld i det, ikke pæren  Blink med øjet 

Og det kan vi jo være ligeglade med, vi kører scooter  Thumbs Up

Hvis  de springer hurtigere end man når at sige Kymco, så skal jeg nok skrive om det Grin
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Nå så kom de omsider. Leveringen tog så 6 dage. Så skal pærene bare monteres, en dag når jeg gider Smil
Ivecar plus 2023.
Svar
Tror jeg opgiver at skifte pære i denne omgang, jeg har simpelthen ikke energi, til at skifte dem. 3 skjolde (de 2 røde og det 3kantede sorte under styret) skal afmonteres, og så skal parabolen ud, og derefter skal pærene skrues ud.
Ivecar plus 2023.
Svar
Jeg kan godt huske at Kragen en gang fortalte at man skal skile meget ad på en Kymco super 8 for at kunne skifte pærene.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
(16-01-2019, 20:09)Johannes Johansen Skrev: Jeg kan godt huske at Kragen en gang fortalte at man skal skile meget ad på en Kymco super 8 for at kunne skifte pærene.

Ja det sgu noget ged at begynde på Ked af det Grin
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

https://gph.is/1grcxTN

Nå men god fornøjelse med projektet Grin
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
(16-01-2019, 21:09)Jps Skrev: Ja det sgu noget ged at begynde på Ked af det Grin

Jeg har lige skiftet til dem på sønnens og ja! Der er ikke nogen genvej derind....De kunne godt have gjort noget med en fatning der kan drejes ud af en lås så man kunne snuppe dem ovenfra, men sådan er det desværre ikke.

Men du skal glæde dig til dem, de lyser super fint  Thumbs Up
Gilera Storm 2008
Piaggio NRG Extreme 2014
Kymco Super 8 4T 2010
VGA Grido 2013
Svar
(19-01-2019, 00:50)nallerplys Skrev: Jeg har lige skiftet til dem på sønnens og ja! Der er ikke nogen genvej derind....De kunne godt have gjort noget med en fatning der kan drejes ud af en lås så man kunne snuppe dem ovenfra, men sådan er det desværre ikke.

Men du skal glæde dig til dem, de lyser super fint  Thumbs Up

Må jo igang på et tidspunkt, så. Smil Fik jo et andet problem igår Smil
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: