Søg Garagen Hej Gæst! Register

Knallert 45 forsikring ved gjensidige
#25
(13-03-2018, 23:32)Johannes Johansen Skrev: Nå det var det link som en anden bruger hvade sat ind i tråden men det var åbenbart Nykredit forsikring Griner .

Ah derfor. Jeg gloede rundt og rundt, og fattede ikke hvor jeg skulle finde prisen. Grin

Men prøvede så lige Nykredit linket. 1149kr for en gammel 1999 Vivacity.  Fortvivlet
Prisen er sikket ens lige meget om man skriver Anders And i feltet

1149kr, de må være sindssyge, især når jeg bruger den så lidt .

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#26
(13-03-2018, 23:43)barden Skrev: Ah derfor. Jeg gloede rundt og rundt, og fattede ikke hvor jeg skulle finde prisen.  Grin

Men prøvede så lige Nykredit linket. 1149kr for en gammel 1999 Vivacity.  Fortvivlet
Prisen er sikket ens lige meget om man skriver Anders And i feltet

1149kr, de må være sindssyge, især når jeg bruger den så lidt .

Bemærk der er to link hos Nykredit forsikring. Den ene er for knallert 30, og den koster for alle 1149 kr.

Den anden er for motorcykel og knallert 45, og her afhænger det af din alder og område.

Jeg skal give 739 kr. for EU-45 forsikring. Det er incl. vinterkørsel.

Men, da jeg allerede har andre forsikringer der, får jeg det til kun 684 kr.

De har ikke mulighed for at fravælge vinterkøsel ved EU45 knallert - Gjensidiges hjemmeside er forkert.
Ham jeg talte med, vil få fejlene rettet og få alt det med vinterkørsel væk på siden for EU30/EU45 knallert.


1149 kr. lyder som et stort beløb for EU45, hvis du er oppe i alderen. Bor du i et område med mange "knallertbøller"?
Svar
#27
(14-03-2018, 09:38)Super 8 Skrev: {...}

Men, da jeg allerede har andre forsikringer der, får jeg det til kun 684 kr.

De har ikke mulighed for at fravælge vinterkøsel ved EU45 knallert - Gjensidiges hjemmeside er forkert.
Ham jeg talte med, vil få fejlene rettet og få alt det med vinterkørsel væk på siden for EU30/EU45 knallert.


1149 kr. lyder som et stort beløb for EU45, hvis du er oppe i alderen. Bor du i et område med mange "knallertbøller"?




Så har de ringet til mig. Jeg kan få forsikringen til 684kr (er ikke kunde der), men man kan som du skriver ikke fravælge vinterkørsel på en 45er med kun ansvar sagde han. Men så er det skema da lidt misvisende i #1  Neutral 

Men 684 kr er da bedre end de knap 1000 jeg gav før.  Smil 
Damn jeg skulle ikke have pillet pladen af, dooh.

Nej bor på bøhlandet, kun rollatorbøller og en traktor her. Smil
Men ja jeg havde valgt det forkerte link, det nederste link gav rigtigt nok en pris på 739kr.

Svar
#28
Nå ok 684 det er da også en ok pris for ansvar.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#29
(14-03-2018, 16:52)Johannes Johansen Skrev: Nå ok 684 det er da også en ok pris for ansvar.

Ja det er vist det billigste jeg har fundet indtil nu. Smil

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#30
(14-03-2018, 17:10)barden Skrev: Ja det er vist det billigste jeg har fundet indtil nu. Smil

Og jeg som troede de var særligt flinke ved mig, fordi jeg havde flere andre forsikringer der - jeg har ikke indbo der, men kun hus, så det er nok derfor.

Gjensidige har også en billig kaskoforsikring til Knallert 45. Så billigt, at jeg tror den stiger, hvis der kommer skader. Hvis der kun er en med Gjensidige forsikring i mit postområde - så er det mig som styrer prisen her i sognet.
Svar
#31
(14-03-2018, 18:43)Super 8 Skrev: Og jeg som troede de var særligt flinke ved mig, fordi jeg havde flere andre forsikringer der - jeg har ikke indbo der, men kun hus, så det er nok derfor.{...}


Knallertforsikringer holder de udenfor samlerabatter, af en eller anden grund.

   

Svar
#32
(14-03-2018, 22:25)barden Skrev: Knallertforsikringer holder de udenfor samlerabatter, af en eller anden grund.

Tjah, det kan jo nok ikke gøres billigere.
Svar
#33
(15-03-2018, 16:57)Super 8 Skrev: Tjah, det kan jo nok ikke gøres billigere.

Spørgsmålstegn  Ja hvis vi kigger hvor de største ulovlighedder bliver begået er det tydligt at se hvofor forsikringer straffer alle vi andre der holder loven skal betale hvad det koster at ( næsten ) at have bil .Helt tilbage fra 70érne har det været en sport at ulovliggøre vores små 2 hjulet køretøjer den gang blev dele købt i Tyskland idag  har vi nettet fra dag 1 til 3 kan vi få dele der får gjort at (lille Brian ) kan ændre sine 2  hjul til noget han ikke kan styre eller ikke kan styres under normale forhold da nogen i den alder ikke har den magt over deres køretøj som de burde have når deres alder tillader at de må køre deres køretøj hvis de ikke ryger i værktøjskassen i samme øjeblik de får 2 hjul inden for døren ,;;; Hvad  kan vi så lære af det ? Vi bære selv skylden for den høje forsikrings pris , vad vi i gennem tiden ikke har troet at der sker noget fordi vi " roder " lidt ved vores scooter , det går altid ud over ham ved siden af .
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#34
(15-03-2018, 19:42)tiggi Skrev: Spørgsmålstegn  Ja hvis vi kigger hvor de største ulovlighedder  bliver begået er det tydligt at se hvofor forsikringer straffer alle vi andre der holder loven skal betale hvad det koster at ( næsten ) at have bil .Helt tilbage fra 70érne har det været en sport at ulovliggøre vores små 2 hjulet køretøjer den gang blev dele købt i Tyskland idag  har vi nettet fra dag 1 til 3 kan vi få dele der får gjort at (lille Brian ) kan ændre sine 2  hjul til noget han ikke kan styre eller ikke kan styres under normale forhold da nogen i den alder ikke har den magt over deres køretøj som de burde have når deres alder tillader at de må køre deres køretøj hvis de ikke ryger i værktøjskassen i samme øjeblik de får 2 hjul inden for døren ,;;; Hvad  kan vi så lære af det ? Vi bære selv skylden for den høje forsikrings pris , vad vi i gennem tiden ikke har troet at der sker noget fordi vi " roder " lidt ved vores scooter , det går altid ud over ham ved siden af .

Ok.

Svar
#35
(15-03-2018, 16:57)Super 8 Skrev: Tjah, det kan jo nok ikke gøres billigere.

Det tror jeg heller ikke.  Tænker på at hente plade i morgen, men nu ser jeg lige. ☺️

Svar
#36
(15-03-2018, 20:52)barden Skrev: Det tror jeg heller ikke.  Tænker på at hente plade i morgen, men nu ser jeg lige. ☺️

Jeg har lige skiftet til Gjensidige - men det går et par måneder, før den bliver skiftet.


Jeg tror at årsagen til at de fleste andre forsikringer har højere priser er københavnere. De har ikke adskilt det i alder og postnumre, og det betyder, at københavnerne hæver prisen op for hele landet.
Svar


Forum spring: