Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ny Android telefon 2-3000 kr, tips ?
#13
(26-01-2018, 12:20)Quiks Skrev: Nej da.
Når an køber en ny mobil, skal den sgu også virke 100%.
Så jeg havde også brokket mig, går også ud fra at de byttede den med et smil. Grin

Ja der var ingen problemer med at få byttet, betjeningen var faktisk meget hyggelig. I butikken var der også en honor 9 i udstilling og den hadde faktisk samme problen som min. Sikkert en svaghed på akkurat den modellen eller så er den lavet på den måde med lav/ingen respons på siderne af skærmen. Uansett ikke en telefon jeg ønsket at beholde.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
(26-01-2018, 12:40)rune75 Skrev: {...} Uansett ikke en telefon jeg ønsket at beholde.

Jeg skal aldrig have en huawei igen, med de problemer jeg og andre havde.

Svar
#15
(26-01-2018, 18:18)barden Skrev: Jeg skal aldrig have en huawei igen, med de problemer jeg og andre havde.

Min gamle telefon en honor 6 var som tidligere nevnt uden problemer i 3 år, den fungerer enda men lader batteriet sent og bruges fort. I butikken jeg kjøpte den nye telefonen sa ekspeditøren at Huawei/Honor var di telefoner med minst reklamasjoner.  Jeg kjenner også andre der er fornøyd med sine Huawei telefoner.  Dette er selvfølgelig et lite grunnlag at lave statistikk av/Med.
Svar
#16
(26-01-2018, 18:18)barden Skrev: Jeg skal aldrig have en huawei igen, med de problemer jeg og andre havde.

Altså jeg er gået fra min skod samsung s5 (ca 2 år gammel) som hakkede sig igennem internet sider, tog sløret billeder. crashede hele tiden og skulle lades 2 gange om dagen. direkte over til en huawei p10. og må sige at den har overrasket mig
Svar
#17
(29-01-2018, 14:49)sukedk2001 Skrev: Altså jeg er gået fra min skod samsung s5 (ca 2 år gammel) som hakkede sig igennem internet sider, tog sløret billeder. crashede hele tiden og skulle lades 2 gange om dagen. direkte over til en huawei p10. og må sige at den har overrasket mig

Det er din erfaring med dem, jeg har så en anden. Blink med øjet

Samsung virker noget mere robust i stedet for Huawei´s plast skærm. (Ved ikke med de nye, hvordan de er), men orker heller ikke at finde ud af af det. Griner

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#18
(29-01-2018, 18:53)barden Skrev: Det er din erfaring med dem, jeg har så en anden. Blink med øjet

Samsung virker noget mere robust i stedet for Huawei´s plast skærm. (Ved ikke med de nye, hvordan de er), men orker heller ikke at finde ud af af det. Griner

Altså nu er min jo ikke en "billig' lite  model min koster Ca halvdelen af hvad en Samsung s model koster, den jeg har her har glasskæm og panserglad monteret standard, dobbelt kamera (det skulle være bedre?) holder nemt en hel dag selv om jeg surfer en del på nettet. Og den lader i en god hastighed også.. Så må vi jo se om det er nogle møg Smil
Svar
#19
(29-01-2018, 19:24)sukedk2001 Skrev: Altså nu er min jo ikke en "billig' lite  model min koster Ca halvdelen af hvad en Samsung s model koster, den jeg har her har glasskæm og panserglad monteret standard, dobbelt kamera (det skulle være bedre?) holder nemt en hel dag selv om jeg surfer en del på nettet. Og den lader i en god hastighed også.. Så må vi jo se om det er nogle møg Smil

Så er det nok derfor. For jeg har kun haft billige Huawei. Jeg får det skidt hvis de (alle mobiler) koster mere end 1499 max. Grin

Svar
#20
(29-01-2018, 19:24)sukedk2001 Skrev: Altså nu er min jo ikke en "billig' lite  model min koster Ca halvdelen af hvad en Samsung s model koster, den jeg har her har glasskæm og panserglad monteret standard, dobbelt kamera (det skulle være bedre?) holder nemt en hel dag selv om jeg surfer en del på nettet. Og den lader i en god hastighed også.. Så må vi jo se om det er nogle møg Smil

P 10 er da også en rigtig lækker telefon, og frygtelig rask. Jeg har nå brukt min mate 10 lite nogen dage og har ikke funnet noen irritasjonsmomenter. Meget tilfreds.
Svar
#21
(29-01-2018, 22:42)barden Skrev: Så er det nok derfor. For jeg har kun haft billige Huawei. Jeg får det skidt hvis de (alle mobiler) koster mere end 1499 max. Grin

Ja, jeg har købt min for 2000kr (nypris var der 4500kr) med kvittering 4 måneder gammel Smil med cover og fitness armbånd (skridtmåler) det jeg godt kan lide er som sagt den reagere med det samme, skal ikke lige indlæse siderne skriver jeg en side så er den der når jeg trykker godkend
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#22
Har nå brukt/eid min Mate 10 lite i ca 4 uger og er fortsatt godt tilfreds med den. Den holder godt på batteriet og jeg liker den "store" 5,9 tommer skærm bedre og bedre. Jeg var redd den ville føles for stor men det er ikke tilfelle for meg.  Ellers fungerer alt som det bør og jeg har ikke hatt noen problemer.  Telefonen blir brukt til Internett surfing med Opera browser, YouTube og noe gaming (Hill climb 2). Og da selvfølgelig til at skrive her på forumet. Anbefaler denne telefonen.

Telefonen brukes også til at spille musik fra Spotify til trådløse (bluetooth) hovedtelefoner og en trådløs højtaler. Bluetooth'en har god styrke/rekkevidde. Om jeg legger telefonen midt i huset kan jeg bevege meg overalt i huset (ca 14m x 8.5m) uten at miste signal. Jeg streamer også musikk til en Chromecast audio fra Spotify som da bliver "fjernstyret" fra telefonen, dette fungerer også problemfritt. Også casting av video/tv til en "ordinær" Chromecast fungerer godt.
Svar
#23
En lille, kanskje uinteressant oppdatering. Telefonen, Huawei mate 10 lite, har fungeret uden problemer så langt.
Svar
#24
Så vil jeg også lige opdatere. Smil

Min budget Samsung Galaxy J5, virkede virkelig godt, men desværre røg den på gulvet, i sidste uge.  Ked af det 
Den bedste mobil jeg har haft.

Jeg ville egentlig så have en A7, men synes den var for bred, så har lige købt en Motorola One i går.  Den er vild hurtig.

Svar


Forum spring: