Søg Garagen Hej Gæst! Register

at lave ny fotos i profil
#1
ku man ikke gør sådan man ku smide støre fotos op kan se man max må bruge 9 kb eller 100 pix det er ikke maget da har nogen fotos der er fyler 49 kb ku man ikke sette den op så man måtte lave dem lidt støre jo Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Camailla Skrev:ku man ikke gør sådan man ku smide støre fotos op kan se man max må bruge 9 kb eller 100 pix det er ikke maget da har nogen fotos der er fyler 49 kb ku man ikke sette den op så man måtte lave dem lidt støre jo Smil


Så kommer de jo til at fylde hele siden, Camailla :P . Og det du'r jo ikke Smil.
Svar
#3
Camailla Skrev:ku man ikke gør sådan man ku smide støre fotos op kan se man max må bruge 9 kb eller 100 pix det er ikke maget da har nogen fotos der er fyler 49 kb ku man ikke sette den op så man måtte lave dem lidt støre jo Smil

Det kunne jeg også godt tilslutte mig. Bare størrelsen kunne sættes op til 20 kb eller noget lignende.
Svar
#4
Man kan jo bare komprimere det billede man vil have, så de fylder under 9 KB Smil
Svar
#5
h_haugbolle Skrev:Man kan jo bare komprimere det billede man vil have, så de fylder under 9 KB Smil
Jeg går ud fra, at du mener formindske antallet af pixels i billedet (dårligere opløsning). En komprimering, er en algoritme (jpg m.f), der som hovedformål skal formindske filstørrelsen, sålænge billedet ikke er åbnet Smil
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
ja, man skal selfølgelig også redecere antallet af pixels, da billedet kun må være 100x100 (så vidt jeg husker)

Og så kan man komprimere det hvis det stadig fylder for meget :roll:
Svar
#7
I kan også bare gøre så billedet passer.
Fx. kan i lige præcis se hvilken størrelse et billede har i det ret primitive " Paint " ,
det viser nøjagtigt hvor stort et billede er.
Ud fra det kan man bare formindske det Smil
Svar
#8
Hemmerz Skrev:I kan også bare gøre så billedet passer.
Fx. kan i lige præcis se hvilken størrelse et billede har i det ret primitive " Paint " ,
det viser nøjagtigt hvor stort et billede er.
Ud fra det kan man bare formindske det Smil
Hov, hov du.
Ikke nedgøre Paint. Smil

Den bruger jeg skam ret ofte, hvis jeg lige skal lave en glyph el. lign.

2 eks. fra vores radar omkring setup af måling på fly. Nærmere bestemt range tracking scenarier.
(MRS = Modular Radar System Blink med øjet )
[Image: 1049.jpg]:
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
#9
walker1 Skrev:Hov, hov du.
Ikke nedgøre Paint. Smil

Den bruger jeg skam ret ofte, hvis jeg lige skal lave en glyph el. lign.

2 eks. fra vores radar omkring setup af måling på fly. Nærmere bestemt range tracking scenarier.
(MRS = Modular Radar System Blink med øjet )
http://www.billig-scooter.dk/galleri/1049.jpg

Hmm Grin
Jeg nedgøre ikke paint,
det er da ret primitivt, i forhold til fx. adobe photoshop.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: