Søg Garagen Hej Gæst! Register

El scooter til dårlig gående!
#1
Hej alle.

Min kære mor har brug for en El scooter, og jeg er blevet sat på sagen. Hendes kørselsbehov er ikke så stort lige pt. El scooteren skal bruges til at handle ind i og til små ture rundt i byen.  Det kan selvfølgelig være at hun kommer til at bruge den meget mere, når hun finder ud af hvor dejligt nemt det er at komme rundt, når man ejer sådan en!! Nå men jeg mangler lidt rådgivning. Jeg har kigget lidt på el scooter især den der hedder Karma 737 fra Bek-Elscooter og ville gerne lige høre jer, om der er noget jeg skal være ekstra opmærksom på? Er der nogen herinde der kender til modellen eller har andre de anbefaler?

Jeg takker på forhånd..  Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(26-10-2017, 21:38)maria74 Skrev: Hej alle.

Min kære mor har brug for en El scooter, og jeg er blevet sat på sagen. Hendes kørselsbehov er ikke så stort lige pt. El scooteren skal bruges til at handle ind i og til små ture rundt i byen.  Det kan selvfølgelig være at hun kommer til at bruge den meget mere, når hun finder ud af hvor dejligt nemt det er at komme rundt, når man ejer sådan en!! Nå men jeg mangler lidt rådgivning. Jeg har kigget lidt på el scooter især den der hedder Karma 737 fra Bek-Elscooter og ville gerne lige høre jer, om der er noget jeg skal være ekstra opmærksom på? Er der nogen herinde der kender til modellen eller har andre de anbefaler?

Jeg takker på forhånd..  Grin

Har i undersøgt om ikke hun kan få en igennem hjælpemiddel centralen.
Eller måske hjælp til og købe den. Grin

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#3
Måske ikke helt det rigtige sted at spørge her på siden da det mest er knallerter/scootere med benzin motor på.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#4
(27-10-2017, 12:22)Johannes Johansen Skrev: Måske ikke helt det rigtige sted at spørge her på siden da det mest er knallerter/scootere med benzin motor på.

Da ikke i elscooter sektionen. Blink med øjet
Svar
#5
(26-10-2017, 21:38)maria74 Skrev: {...}Er der nogen herinde der kender til modellen eller har andre de anbefaler?

Jeg takker på forhånd..  Grin

Min mors veninde/nabo, har netop sådan en model.

Hun er glad for den, og bruger den til småture til indkøbscenter.

Jeg har faktisk prøvet den. Der er 2 max. hastighedsindstillinger, "hare eller skildpadde". (Burde nok have været "snegl og skildpadde").
Men ellers fin nok.

Men man skal absolut ikke køre skråt op på et fortov, så vipper den!

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(27-10-2017, 12:07)Quiks Skrev: Har i undersøgt om ikke hun kan få en igennem hjælpemiddel centralen.
Eller måske hjælp til og købe den. Grin

Det er der vist noget om, hun skulle vist "kun" betale 9000kr selv.

Svar
#7
(28-10-2017, 22:05)barden Skrev: Det er der vist noget om, hun skulle vist "kun" betale 9000kr selv.

Det hjælper jo lidt, de koster jo en hel del. Grin

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar


Forum spring: