Søg Garagen Hej Gæst! Register

PGO PMX er sløv
#1
hjhjhj
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(01-06-2017, 20:44)LukasM Skrev: Hej,

Jeg har for nyligt pillet skiven ud af variatoren samt puttet en Gianelli Go udstødning på min PGO PMX, jeg har efterfølgende bare opdaget at den de første 200-400 meter kører pisse godt render 60 men så går det bare ned af efter det, og efter et sving kører den 40 hvor den trækker elendigt op til 45-48. Jeg mistænker at den enten får for meget luft eller for lidt, hvad tænker i det kan være?
Den er fuldt ud standard undtaget gianelli go udstødningen.

// Lukas

Har du husket at pille tragten ved membranen og fået dysset op? Og en scooter hvor der er pillet begrænsninger af, er ikke standard længere Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
(01-06-2017, 20:55)Jps Skrev: Har du husket at pille tragten ved membranen og fået dysset op? Og en scooter hvor der er pillet begrænsninger af, er ikke standard længere Blink med øjet.
 
Har ikke pillet tragten nej, men tænker godt den kan køre ordentlig alligevel og nej har ikke dyset op, men har tænkt over det. 

Den er standard med hensyn til at ingen tun dele sidder på den Smil
Svar
#4
(03-06-2017, 18:33)LukasM Skrev:  
Har ikke pillet tragten nej, men tænker godt den kan køre ordentlig alligevel og nej har ikke dyset op, men har tænkt over det. 

Den er standard med hensyn til at ingen tun dele sidder på den Smil

Den har bedst af at få fjernet tragten og blive dysset op. Og igen: Scooteren er ikke standard, når begrænsningerne er væk. Så betragtes den som værende tunet Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
(03-06-2017, 18:51)Jps Skrev: Den har bedst af at få fjernet tragten og blive dysset op. Og igen: Scooteren er ikke standard, når begrænsningerne er væk. Så betragtes den som værende tunet Blink med øjet.

Så må jeg få fjernet tragten, men stadigvæk selvom tragten sidder i så burde den stadig være i stand til at kunne køre bedre end den gør, jeg prøver at dyse op før jeg piller tragten og kigger på om det hjælper Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Når man har pillet skive, tragt og sat en Gianelli Go udstødning på hvilken størrelse dyse ville i så anbefale at sætte i? Er godt klar over jeg skal dyse op men ved ikke hvor meget.
Svar
#7
(29-06-2017, 18:35)LukasM Skrev: Når man har pillet skive, tragt og sat en Gianelli Go udstødning på hvilken størrelse dyse ville i så anbefale at sætte i? Er godt klar over jeg skal dyse op men ved ikke hvor meget.

76 ville være et fornuftigt sted at starte. Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#8
(29-06-2017, 20:52)YpDarkSide Skrev: 76 ville være et fornuftigt sted at starte. Smil

Super tak for det
Svar


Forum spring: