Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kan ikke finde et dysesæt nogen steder
#1
Jeg har ledt og ledt og ledt, men hvergang jeg der noget omkring dyser til en PGO Hot 50, er det til den lille dyse (markeret med en cirkel på billedet)... 

Kan nogle af jer måske finde et dysesæt til standard PGO Hot 50 Kaburator? Grin  Skal have til den stor dyse (tror at den hedder hoveddysen, men er ikke sikker)


Vedhæftede filer Billed(er)
   
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Den lille dysse er tomgangs dyssen den skifter man normalt ikke, den store dysse er hoved dyssen det er den du skal skifte hvids du skal dysse din kaburator om.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#3
Det fandt jeg ud af lidt senere igår :P Kan bare ikke finde et dysesæt til hoveddysen..
Svar
#4
Det er slet ikke så svært. Smil

Https://speedline.dk/dysesaet-naraku-m4-s-nk200-10
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#5
Tak  Grin

Forresten, jeg har et problem med mine udstødningsbolte. Den ene knækkede af her i fredags pga. rust, og nu den anden knækkede imens jeg var ude og kører idag. Kan ikke få resterne at boltene ud... Er der en måde at købe en ny af der hvor udstødningsboltene sidder i? Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(22-03-2017, 15:15)Sømmetibund Skrev: Tak  Grin

Forresten, jeg har et problem med mine udstødningsbolte. Den ene knækkede af her i fredags pga. rust, og nu den anden knækkede imens jeg var ude og kører idag. Kan ikke få resterne at boltene ud... Er der en måde at købe en ny af der hvor udstødningsboltene sidder i? Smil

Er de knækket i blokken eller cylinderen ?

De kan altid bores ud. Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#7
Det er kun hovedet af boltene som er knækket af, så resten sidder stadig fast. Tør ikke at bore dem ud
Svar
#8
Ville det være dumt at svejse en møtrik på?


Vedhæftede filer Billed(er)
   
Svar
#9
(22-03-2017, 15:52)Sømmetibund Skrev: Ville det være dumt at svejse en møtrik på?

Ja.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
En kammerat kan sælge mig et cylinder til 100kr, så tænker jeg bare at jeg køber det
Svar
#11
Rustløser et par små slag på enden af bolten (kun små slag ) så forsøge at dreje dem ud medd en vandpumpetang eller rørtang, hvis det er bolte eller gevindstykker.
Svar
#12
Tænker bare at jeg køber det der cylinder.. Min nuværende har også kørt 21000km, så tænker at en ny ville være en god idé
Svar


Forum spring: