Søg Garagen Hej Gæst! Register

500 Kroners Piaggio NRG.
#25
Jag är imponerad.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#26
(27-03-2017, 21:22)DarkSide Skrev: Der blev skåret en stykke ud af inderskjoldet så det blev til en firkant, og så blev der ellers skåret et stykke ud af et andet gammelt ødelagt inderskjold, og så smeltet på plads på bagsiden.

Jeg er også godt tilfreds med resultatet, det sparede mig lige for at købe et nyt inderskjold, den anelse farveforskel der er kan jeg godt leve med.

Kan jo males Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#27
(27-03-2017, 22:37)K. Hansen Skrev: Kan jo males Smil

Jeg har ikke hørt noget positivt ang maling af inderskjolde, kun en masse der siger at det ikke holder.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#28
(27-03-2017, 23:07)DarkSide Skrev: Jeg har ikke hørt noget positivt ang maling af inderskjolde, kun en masse der siger at det ikke holder.

Ja okay. Så er det jo ikke en mulighed Smil Men ser nu også godt ud som du har lavet det der, det er jo en gammel scooter Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#29
(27-03-2017, 23:07)DarkSide Skrev: Jeg har ikke hørt noget positivt ang maling af inderskjolde, kun en masse der siger at det ikke holder.

På Big1, krakelerede malingen efter et stykke tid. Men gav det så nogle flere lag, så holdt det da i det mindste til den blev solgt Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#30
(22-03-2017, 20:07)DarkSide Skrev: Så blev der købt lidt småting til NRG'en, baglygte, låsesæt, kabel til sædelåsen, og nye forbremseklodser.

Har også fået lappet det meste af skjoldene sammen igen, men pæn bliver den aldrig. Smil

Du laver den bare i baneræser look . De har jo grene noget der smader hist og pist. Grin
Svar
#31
(31-03-2017, 15:29)Brochen Skrev: Du laver den bare i baneræser look . De har jo grene noget der smader hist og pist. Grin

Lige noget der tiltrækker ordensmagten, og det tror jeg næppe Darkside ønsker.
Ivecar plus 2023.
Svar
#32
(31-03-2017, 15:29)Brochen Skrev: Du laver den bare i baneræser look . De har jo grene noget der smader hist og pist. Grin

Min baneracer var hverken smadret eller noget som helst, så det holder ikke. Smil

   
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#33
(31-03-2017, 18:25)DarkSide Skrev: Min baneracer var hverken smadret eller noget som helst, så det holder ikke. Smil

Nej men nu tænk jeg mener på dem der køre scooterrace . Fin banescooter du har dig.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#34
(01-04-2017, 22:18)Brochen Skrev: Nej men nu tænk jeg mener på dem der køre scooterrace . Fin banescooter du har dig.

De er nu somregel heller ikke smadret, det er ved at være flere år siden den slags maskiner overhovedet var tilladt på banerne, , jeg kan da godt huske tiden med stelracere osv. Grin
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#35
Kom til at købe en Gilera Runner, den har stået stille de sidste mange år, og er nok desværre kun værd at bruge til reservedele, men til 200 kr så er det vist ok. Smil

Det er en 2008, men med det gamle design, der kommer et par billeder når jeg har fået den pillet af traileren.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#36
Her er et par billeder af liget, den er pt kun sat løst sammen for at se hvad der mangler, men den er mere eller mindre komplet.

   
   
   
   
   
   
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar


Forum spring: