Søg Garagen Hej Gæst! Register

JPS ! Her er kværnen
#1
Nu når du jo er kommet op i alderen, skal man sørge for at holde sig i form- det ved vi jo. Og når man samtidig har et latent ønske om en motorcykel, så må denne lækre skøjte da være noget for dig JPS.   Griner    
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(04-02-2017, 17:27)Energy Skrev: Nu når du jo er kommet op i alderen, skal man sørge for at holde sig i form- det ved vi jo. Og når man samtidig har et latent ønske om en motorcykel, så må denne lækre skøjte da være noget for dig JPS.   Griner

Nej ellers tak, Energy.  Grøn grin
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
(04-02-2017, 17:37)Jps Skrev: Nej ellers tak, Energy.  Grøn grin

Griner  Synes ellers den ser så fræk ud, den må vær nem at lave.
Svar
#4
Jeg er lige ved at tro de kåbe dele er mere værd end selve cyklen de sidder på. Grin
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#5
(04-02-2017, 17:45)DarkSide Skrev: Jeg er lige ved at tro de kåbe dele er mere værd end selve cyklen de sidder på. Grin


Haha ja, designeren kunne godt have fundet en ordentlig cykel til de fine kåbedele.. Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Nu vi er ved den slags "mc'ere":
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
[Image: 6a7c4fd41a88b196f680048d3a31ac0c.jpg]
Ivecar plus 2023.
Svar
#8
(04-02-2017, 18:25)Jps Skrev: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564...31ac0c.jpg


Den ser næsten seriøs ud...  Målløs
Svar
#9
Eller denne Grin .
   
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Skal vi snakke rigtige Mc'ere, så er den ultimative kværn (hvis jeg havde været 18 år) denne her:

[Image: IMG_2083.JPG]

Skal vi snakke min réele alder, så det nok nærmere denne her:

[Image: bnrL_2010101802.jpg]


Eller måske var det bedre omvendt, i valget af de 2 Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
#11
Jeg lånte sådan en i en week-end. Så var der dømt motorvej på med stil på.. Grin


Vedhæftede filer Billed(er)
   
Svar
#12
Den her, som jeg også lånte, fik lov at prøve om den opgivne topfart på 260km/t holdte på et kort stykke motorvej - det gjorde det. Føj det gik stærkt, det var svært at holde hovedet stille og motorvejen føltes som en smal cykelsti.


Vedhæftede filer Billed(er)
   
Svar


Forum spring: