Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ny Koreaner i garagen.
#25
(03-03-2017, 21:31)Shakon Skrev: Nu står den som den skal. Bla tidytail, spejle, håndtag osv monteret siden sidst Smil


[Image: hyosung-gt-650.jpg]
[Image: 27614.jpg]

Ups, en emsig politibetjent vil notere at der mangler en refleks bagpå.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#26
(17-04-2018, 00:58)KymcoSuper8-125 Skrev: Ups, en emsig politibetjent vil notere at der mangler en refleks bagpå.

Efter hvad man ser i TV programmerne Politijagt og Razzia så risikere du også en bøde fordi din nummerplade sidder skråt.
Den skal sidde så den sidde lige ned.

Så Vlado give en bøde lige netop for det og manglende nummerplade lys.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#27
(17-04-2018, 09:33)Quiks Skrev: Efter hvad man ser i TV programmerne Politijagt og Razzia så risikere du også en bøde fordi din nummerplade sidder skråt.
Den skal sidde så den sidde lige ned.

Så Vlado give en bøde lige netop for det og manglende nummerplade lys.

Ja nu sidder den så i en vinkel der sagtens kan læses bagfra og er sikker på ar baglyset har et klart felt nederst der belyser nummerplade  og i øvrigt en flot maskine fra samme fabrik som de 2 sym´mer der også er på BS.
Svar
#28
(17-04-2018, 09:33)Quiks Skrev: Efter hvad man ser i TV programmerne Politijagt og Razzia så risikere du også en bøde fordi din nummerplade sidder skråt.
Den skal sidde så den sidde lige ned.

Så Vlado give en bøde lige netop for det og manglende nummerplade lys.

Citat:

Rb. § 71. Nummerpladen monteres således, at den er synlig og let læselig. 

Stk. 2. Nummerpladen monteres i en lodret eller næsten lodret stilling og i et plan, 
der er vinkelret på køretøjets længdeakse.

Citat slut.
Ivecar plus 2023.
Svar
#29
Jeg har også fornylig set en der blev stoppet i Politi jagt på kanal 5 med sådan nogle diode led blinklys og de er ikke lovlige at køre med da de slet ikke lyser nok, ham der blev stoppet blev indkaldt til syn hvist og de orginale blinklys skulle monteres  Udråbstegn  det var i et af de sidste afsnit der er blevet sendt i år.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#30
Så der ny MC igen. Denne gang en helt ny Suzuki gsxs 750 Smil[Image: 6408_FFE7_64_BE_4_E88_AF1_D_3_E86_DCF5_C088.jpg]  

[Image: B86_CFC8_F_CFEC_45_A3_B7_C0_9118_F781_DCE1.jpg]

Richard Brautigan poems
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
#31
(18-04-2018, 19:01)Johannes Johansen Skrev: Jeg har også fornylig set en der blev stoppet i Politi jagt på kanal 5 med sådan nogle diode led blinklys og de er ikke lovlige at køre med da de slet ikke lyser nok, ham der blev stoppet blev indkaldt til syn hvist og de orginale blinklys skulle monteres  Udråbstegn  det var i et af de sidste afsnit der er blevet sendt i år.

De er lovlige og lyser væsentlig bedre end de originale, det er blink med en stk pris på 800kr. Samme mærke jeg har fået på min nye Suzuki. 

Den de har fanget i tv’et har nok være nogen billige Kina blink købt på nettet. 

Mht snak om nummerpladen, så der intet iveren med hverken vinkel eller lys, der er monteret nummerpladelys.
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
#32
(17-04-2018, 09:33)Quiks Skrev: Efter hvad man ser i TV programmerne Politijagt og Razzia så risikere du også en bøde fordi din nummerplade sidder skråt.
Den skal sidde så den sidde lige ned.

Så Vlado give en bøde lige netop for det og manglende nummerplade lys.

Gå lige ud og kig på din egen G-Buddy. Den sidder også temmelig skrå. Griner

Svar
#33
Det jo ikke en motorcykel.  Jeg synes tilmed, at den er grim  Blink med øjet  (jeg driller bare). Men det er jo heldigvis bare min mening. Næ du en motorcykel skal se sådan ud:
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#34
Så også engang en politijagt og der stoppede de en MC med skrå nummerplade.

Der havde politimanden en vinkelmåler med, for den måtte max have en vinkel på 45 grader ifht vandret - så den skal ikke sidde helt lodret, men være læsbar bagfra og det har man så åbenbart defineret som 45 grader.
Yamaha Virago 920 årg 1983 til daglig brug i tørvejr året rundt.
BMW E61 535d
Kymco Agility 200i solgt
Svar
#35
(09-08-2018, 14:34)JanVen Skrev: Så også engang en politijagt og der stoppede de en MC med skrå nummerplade.

Der havde politimanden en vinkelmåler med, for den måtte max have en vinkel på 45 grader ifht vandret - så den skal ikke sidde helt lodret, men være læsbar bagfra og det har man så åbenbart defineret som 45 grader.

Det er muligvis politiets interne retningslinier, men ikke korrekt i følge EU-direktivet.



[Image: xZn5D5S.png]
Svar
#36
Hvad tog livet af Hyosung'en? Grin
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar


Forum spring: