Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ny Koreaner i garagen.
#13
Hvis det er rørene i tænker på, så, så min GS500E lige sådan ud efter første tur med nyt komplet system uden kat.
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
(12-02-2017, 19:16)Shakon Skrev: Hvis det er rørene i tænker på, så, så min GS500E lige sådan ud efter første tur med nyt komplet system uden kat.

Var den så dyset ind til det nye system ?
Svar
#15
Energy Skrev:Var den så dyset ind til det nye system ?

Ja.
Det kan ikke undgåes på nøgne rør.
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
#16
(12-02-2017, 20:14)Shakon Skrev: Ja.
Det kan ikke undgåes på nøgne rør.


Rør behøver ikke at blive blå - jeg har bla. en der ikke har det (og min GSXR 750 med anden udstødning havde heller ikke ). Men inddysning skal self. også kontrolleres på et rullefelt, hvis det skal spille maks. det er ikke nok bare at hælde nogle større hoveddyser i.
Svar
#17
(12-02-2017, 20:14)Shakon Skrev: Ja.
Det kan ikke undgåes på nøgne rør.


-----------
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#18
Energy Skrev:Rør behøver ikke at blive blå - jeg har bla. en der ikke har det (og min GSXR 750 med anden udstødning havde heller ikke ). Men inddysning skal self. også kontrolleres på et rullefelt, hvis det skal spille maks. det er ikke nok bare at hælde nogle større hoveddyser i.
Nåh, nej ikke blå, Er de ikke på den nye, og ej heller på Suzukien, troede i snakkede om hvordan mine rør så ud på billedet.
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
#19
(12-02-2017, 20:44)Shakon Skrev: Nåh, nej ikke blå, Er de ikke på den nye, og ej heller på Suzukien, troede i snakkede om hvordan mine rør så ud på billedet.

Mener heller ikke dine rør er crom, det ligner rustfri, der self. ikke får den samme farve som crom rør gør, de bliver bare lidt gyldne - ser fedt ud.
Svar
#20
Energy Skrev:Mener heller ikke dine rør er crom, det ligner rustfri, der self. ikke får den samme farve som crom rør gør, de bliver bare lidt gyldne - ser fedt ud.

Det nemlig hvad det er, Rustfrit. 
Det nu meget flot når det helt nyt og spejl blanke, men det vil tage alt for meget tid at vedligeholde, ville kræve polering efter værd tur. 

De bliver brune lynhurtigt kan jeg nemlig huske fra min Suzuki som havde nyt system på.
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
#21
(12-02-2017, 20:54)Shakon Skrev: Det nemlig hvad det er, Rustfrit. 
Det nu meget flot når det helt nyt og spejl blanke, men det vil tage alt for meget tid at vedligeholde, ville kræve polering efter værd tur. 

De bliver brune lynhurtigt kan jeg nemlig huske fra min Suzuki som havde nyt system på.

Kan nu meget godt lide den brune/gyldne farve rustfri får - det står godt til sort og alu. Synes derimod, at den blå farve minder om dårlig indstilling af motoren, T-Hansen eller trælse EU-lovkrav.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#22
Nu står den som den skal. Bla tidytail, spejle, håndtag osv monteret siden sidst Smil


[Image: hyosung-gt-650.jpg]
[Image: 27614.jpg]
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
#23
Den ser lækker ud. Hvordan er den at køre?

Med venlig hilsen.
Bigfoot
Svar
#24
(03-03-2017, 23:54)Bigfoot Skrev: Den ser lækker ud. Hvordan er den at køre?

Med venlig hilsen.
Bigfoot

Den køre fint. Der er noget mere moment i end suzukien.
Den er droslet lidt træls, man kan kun give kvart gas, men det kun endtil sensommer, så kan jeg tage det store kort Grin
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar


Forum spring: