Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ledow CXM 250A ?
#13
(08-01-2017, 22:39)Shakon Skrev: Pas på rust, de irer og ruster gerne meget hurtigt hvis de kan få lov til det Smil

Cromen er intet værd, jeg kan kun udskifte fra orig. Yamaha dele, men dem er der jo også en del af. Ellers bliver det bare malet med sort krympelak. Projektet skal være billigt.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
(08-01-2017, 22:32)Jps Skrev: Den ender med, at blive en original XV250 Blink med øjet.

Det kunne det, de koster ikke mere end 8-10.000kr efterhånden. Men nu ser jeg lige hvordan det hele holder. Det gode ved V-motoren er, at den er godt afbalanceret og gummi ophængt i stellet, så den vibrerer ikke meget v. de høje rpm. - som en række 2 motor bestykket mc ellers gør.
Svar
#15
(08-01-2017, 23:29)Energy Skrev: Det kunne det, de koster ikke mere end 8-10.000kr efterhånden. Men nu ser jeg lige hvordan det hele holder. Det gode ved V-motoren er, at den er godt afbalanceret og gummi ophængt i stellet, så den vibrerer ikke meget v. de høje rpm. - som en twin motor bestykket mc ellers gør.

Bare du selv er tilfreds med den og farten den kan skyde, er det jo fint Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#16
(08-01-2017, 23:23)Energy Skrev: Cromen er intet værd, jeg kan kun udskifte fra orig. Yamaha dele, men dem er der jo også en del af. Ellers bliver det bare malet med sort krympelak. Projektet skal være billigt.

Ud fra billedet, ser den jo meget flot ud, ved ikke hvad den skal bruges til, men hvis til hygge ture, så ville jeg selfølgelig holde den væk fra regn og parkere indendørs  Smil Således den kan blive ved med at være flot.

Som eksempel kan nævnes, Min Konced som set før, fra 2008 med 7,000 km på tæleren den er iret på alt allu, og er fuldstændig bund rusten over alt, stel, bolte og ja, alt. Samme var tilfældet med min Fym som jeg lavede istand for et par år siden efterhånden, 2007 med 1300km på tælleren, var også irret og rustent over alt.

Til sammenligning har min Suzuki GS500 fra 1994 med næsten 50,000km på klokken, tæt på ingen rust og intet ir.

Bare lige for at forstå hvor hurtigt det går hvis man ikke har haft en kineser før. Smil
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
#17
(08-01-2017, 23:30)Jps Skrev: Bare du selv er tilfreds med den og farten den kan skyde, er det jo fint Smil.

Jeg har før hygget mig gevaldigt med maks 110-130 stykker, på en Honda CB125T og et par MZ 150ES'ere. Men jeg har da planer om at opgradere tilbage til en Suzuki GSXR750 igen... Skal bare lige.....  Smil

Ledow'en har 18 hk og et godt moment, så det er fint nok til at følge med trafikken.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#18
(08-01-2017, 23:34)Shakon Skrev: Ud fra billedet, ser den jo meget flot ud, ved ikke hvad den skal bruges til, men hvis til hygge ture, så ville jeg selfølgelig holde den væk fra regn og parkere indendørs  Smil Således den kan blive ved med at være flot.

Som eksempel kan nævnes, Min Konced som set før, fra 2008 med 7,000 km på tæleren den er iret på alt allu, og er fuldstændig bund rusten over alt, stel, bolte og ja, alt. Samme var tilfældet med min Fym som jeg lavede istand for et par år siden efterhånden, 2007 med 1300km på tælleren, var også irret og rustent over alt.

Til sammenligning har min Suzuki GS500 fra 1994 med næsten 50,000km på klokken, tæt på ingen rust og intet ir.

Bare lige for at forstå hvor hurtigt det går hvis man ikke har haft en kineser før. Smil

Der står lidt mere om den i garagen.. Blink med øjet
Jep, jeg ved det godt, jeg har arbejdet en del med kinesiske køretøjer som mekaniker. Meningen med Ledow'en var egentlig at bruge den til vinterkørsel, men da jeg gik i gang med at chekke op på den, syntes jeg det var synd og skam fordi den er overraskende godt skruet sammen. Nyprisen var også 18.000kr, så det er ikke en af de helt billige, og det ses altså rundt omkring på den.... undtagen cromen, som sagt.

Nu når vi snakker japanere, så havde jeg en 2008 Suzuki GSX650F, der var så tynd lakeret, at lakken på bagfælgen blev gennemsigtig efter et års tid - uden regnkørsel.  Det er ikke nemt..  Smil
Svar


Forum spring: