Søg Garagen Hej Gæst! Register

LØST: VW Lupo lysene flimmer
#1
Har en Lupo 1.0  der flimmer med lysene (alle)  når den går på tomgang.  Om jeg øker strømforbruket, setter på varme i bakruten eller kjører cupeviften på max så slutter det at flimmre. også om jeg kjører motoren over tomgangsturtall slutter det at flimmre. jeg  har førsøkt at bytte batteri men det blev ingen forskjell.  Noen der har vært borti det samme og løst problemet ?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Oppdatering:  Ved høyt strømforbruk flimmer lysene ved alle omdreininger.  Frekvensen på flimmringen er den samme uansett omdreininger.
Svar
#3
Måske der er flere der kan hjælpe på et VW forum eller Bilgalleri.dk eller tal med din autoriserede VW værksted.
2001-2004: Suzuki Kantana AY50.
2015- : Honda NSC Vision 50.
Svar
#4
Jeg vil tro at batteriet trænger til udskiftning. Har du udlæst fejlkoder? Målt på batteriet?
Svar
#5
(07-01-2017, 22:46)Teddy Skrev: Jeg vil tro at batteriet trænger til udskiftning. Har du udlæst fejlkoder? Målt på batteriet?

Har førsøkt med et nytt batteri. ingen forskjell. Tenker det må være spenningsregulatoren der er blitt dårlig. Jeg vil forsøke at bytte den ut.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hejsa. Det er dårlig stel mellem batteri og karrosse eller motor og karrosse....
Svar
#7
Prøv at tage et startkabel og sæt den på minuspolen og et sted på motoren...
Svar
#8
Kontroller bilens stelforbindelser.
Er det et nyt batteri du har udskiftet det gamle med?
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#9
(07-01-2017, 22:54)Jens Roos Skrev: Prøv at tage et startkabel og sæt den på minuspolen og et sted på motoren...

Det bliver ingen forskjell. Har forsøkt.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(07-01-2017, 23:39)Jacob k Skrev: Kontroller bilens stelforbindelser.
Er det et nyt batteri du har udskiftet det gamle med?

Har prøvet med ekstra stelforbindelse mellom batteri - motor - karosseri. Batteriet var nytt ja.
Svar
#11
Hvad er lade spændingen på batteriet når den går i tomgang. Skal ligge imellem 13,5-14,2 V
Svar
#12
(08-01-2017, 00:20)Jens Roos Skrev: Hvad er lade spændingen på batteriet når den går i tomgang. Skal ligge imellem 13,5-14,2 V

14.3 -14.4v målt med et billig multimeter.
Svar


Forum spring: