Søg Garagen Hej Gæst! Register

Malossi Multivar
#1
Hej.

Nu har jeg prøvet at søge lidt rundt omkring og kan sq ikke lige finde det svar jeg søger.
Jeg har lige købt en Malossi Multivar med 4gr ruller og skyndte mig at montere den.
Jeg bor på en gård med med stor grusplads og med den originale variator med 4,2gr ruller, var scooteren hidsig og lavede hjulspind fra start og hele vejen ud af gruset.

Nu efter Multivar er kommet på, tager den en helvedes masse omdrejninger fra lav fart og holder faktisk de omdrejninger til den når toppen. Med undtagelse af et lille dyk, når den næsten når toppen/højeste gear.
Problemet er bare at den var langt sjovere fra start med original variator, men knap så stabil på toppen. Nu har den vel nok et mere jævnt, men knap så kraftigt optræk, men til gengæld har den nemmere ved at holde topfarten når vejen stiger.
Gad bare godt have et vildt optræk, samtidig med en høj topfart. Hvordan opnår jeg det? Det må gerne være så forhjulet letter lidt hvis man drejer håndtaget i bund fra start. Eller altså, i ved sikkert hvad jeg mener.

Scooteren:
VGA Trevis 30km/t - Motoren er en Jog R Mina Replica.
70ccm cylle kit r-setup.
21mm r-setup karburator.
9K udstødning.
Stage6 Sport Pro kobling med medium tryk og trim (skifter til hårde trim om lidt)
Malossi klokke.
Malossi Multivar med 4gr ruller.

Er der ikke en klog gut der kan hjælpe mig?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Du må nok forsøke med tyngere ruller.
Svar


Forum spring: