Søg Garagen Hej Gæst! Register

PGO new ligero langsom til at starte
#1
Min new ligero tager et stykke tid at starte når den har stået udenfor i flere timer eller natten over. El-start virker ikke men det et andet problem. Der kommer meget lidt lys i speedometret og forlygten, men den starter ikke. På mit første hug giver den en svag lyd fra motoren. Har tjekket og renset tændrøret, tror i jeg skal købe en ny? Det er meget besværligt at jeg skal bruge 5-7 min hver morgen for at få min knallert startet.
Tak på forhåndSmil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(29-09-2016, 10:49)anaskhader Skrev: Min new ligero tager et stykke tid at starte når den har stået udenfor i flere timer eller natten over. El-start virker ikke men det et andet problem. Der kommer meget lidt lys i speedometret og forlygten, men den starter ikke. På mit første hug giver den en svag lyd fra motoren. Har tjekket og renset tændrøret, tror i jeg skal købe en ny? Det er meget besværligt at jeg skal bruge 5-7 min hver morgen for at få min knallert startet.
Tak på forhåndSmil

Tjek dit batteri. Kan være at laderen ikke lader dit batteri, eller at batteriet er gået død og skal skiftes.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Batteriet er skiftet og alt andet virker fint (blink, horn, olielampe osv.)
Svar
#4
(29-09-2016, 11:00)anaskhader Skrev: Batteriet er skiftet og alt andet virker fint (blink, horn, olielampe osv.)

Så må du måle elnettet igennem diverse steder for defekter, og tjekke stik for ir. Ir kan skabe dårlig forbindelse.
Skift evt. tændrør og hætte.
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
Hælder også til dit tændrør. Er det udskiftningsmodent, kan det godt give startproblemer.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: