Søg Garagen Hej Gæst! Register

ATV Roderi - Eksploderet regulator.
#1
Min ATV gav op for et par måneder siden, og har blot stået og skammet sig i et hjørne af haven, idag skulle der så kigges på skidtet da jeg overvejer at sælge den.

Motoren virker fint, men alt el virker ikke, samt jeg fik sådan en over fingerne da jeg forsøgte at tage en ledning af batteriet med motoren igang.

Efter lidt roderi med nogle ledninger oppe ved styret kan jeg se en anelse røg, slukker straks maskinen, og piller spændingsregulatoren af, fejlen er ret åbenlys. Grin

   

Der er desuden fundet en stelforbindelse der er knækket, så det skal også lige laves, og så må der bestilles en ny regulator, den kan ikke koste meget til sådan en omgang kina skrammel. Grin
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(19-09-2016, 15:38)DarkSide Skrev: Og så må der bestilles en ny regulator, den kan ikke koste meget til sådan en omgang kina skrammel. Grin

800 kr :P.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
(19-09-2016, 16:08)Jps Skrev: 800 kr :P.

150 kr. Blink med øjet

Det er jo ikke en Kymco. Grin
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#4
(19-09-2016, 16:19)DarkSide Skrev: 150 kr. Blink med øjet

Det er jo ikke en Kymco. Grin

Nej, og det skal du være glad for Blink med øjet Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
Købte en til min buggy præcis samme symtomer (røg fra regulator) 
Kostede 49kr med porto på wish. Smil

Bare lige et par billeder af vidunderet Blink med øjet
[Image: 20171220_133006.jpg]

[Image: 20171220_133048.jpg]
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
DarkSide: Det er ikke en fejl! Det er en feature! GrinGrin
'98 Aprilia Rally (Evighedsprojekt)
'04 Golf V
'08 Suzuki SV1000n

Svar


Forum spring: