Søg Garagen Hej Gæst! Register

Derbi Senda dør efter længere kørsel.
#1
Hej.

Jeg har desværre det lille problem, at når jeg har kørt en længere tur på min Derbi, og jeg så kommer ned i tomgang ved et kryds eller lignende. Så vil den ikke accelerere længere. Ved gasgivning forbliver omdrejningstallet det samme.

Den skal lige stå i en 5-10 minutter enten i tomgang eller slukket før den igen vil tage imod gasgivningen.
Jeg har tjekket begge temperaturfølere (Cylinder føleren er lige blevet skiftet da kablet var knækket.

Jeg har aldrig fået en alarm på varmen ej har jeg heller set blæseren på radiatoren køre.
Jeg tror muligvis at det kan være dysen der er for stor. (porcelænet på tændrøret er mørkt/sort). Jeg har indkøbt dysesæt, og overvejer at skifte 2 numre ned.

Grunden jeg har købt dysesættet er at den har det lidt specielt med gassen.
Den har svær ved at tage imod gas og regulere hastighed når man kører medmindre man kører med fuldt udslag på gashåndtaget.

Kan mit problem skyldes for stor dyse?
Jeg skal også have udstødningen af, da den ikke sidder helt ordentlig imod cylinderen, så der er en lille utæthed der.

Er der nogle der ved om flancen på udstødningen skal kunne rotere frit? (Min er enten rustet fast eller svejset i den vinkel den sidder. )
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Forum spring: