Søg Garagen Hej Gæst! Register

Dejlig at ku køre 2hjul igen
#1
Jeg hygger mig rigtig, nu man er på 2hjul iår. Har fri hele næste uge, så der vil blive lagt nogen kilometer. Håber vejret er som det var idag, de næste par dage Cool.

Regner med at køre til Tyskland imorgen og kigge på mc tøj hvis vejret er til det, ellers må det blive i bil hvis jeg gider.

[Image: dOwEu.jpg]
[Image: yoH6D.jpg]
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Nu bruger jeg så kun min lille Kymco som pendler maskine - men jeg glæder mig nu hver gang jeg kan lade bilen stå og køre på 2 hjul og det kunne jeg så i dag for første gang siden slutningen af januar - håber det fortsætter, for jeg nyder nu engang mine daglige 84 km på 2 hjul Grin.
Yamaha Virago 920 årg 1983 til daglig brug i tørvejr året rundt.
BMW E61 535d
Kymco Agility 200i solgt
Svar
#3
Så blev der lige tilbagelagt en masse km idag på en lile tysklandstur, i rigtig møj vejr, men skide være med det Blink med øjet.

Det blev til et komplet sæt MC tøj, og en bette tur i indre Flensburg Målløs.

[Image: 27022.jpg]
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
#4
Fin cykel Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
Hov - kom lige til at se det sidste billede - har Stryhns isbar åben nu ?? Savner deres softice med chokolade og popris, men de havde ikke åbent da jeg var forbi for en måneds tid siden Græder.
Yamaha Virago 920 årg 1983 til daglig brug i tørvejr året rundt.
BMW E61 535d
Kymco Agility 200i solgt
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(15-03-2016, 11:41)JanVen Skrev: Hov - kom lige til at se det sidste billede - har Stryhns isbar åben nu ?? Savner deres softice med chokolade og popris, men de havde ikke åbent da jeg var forbi for en måneds tid siden Græder.

Der var ihvertfald åbent da jeg tog billedet for et par dage siden, så afsted og køb den softice ! Grøn grin.
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
#7
(15-03-2016, 21:24)Shakon Skrev: Der var ihvertfald åbent da jeg tog billedet for et par dage siden, så afsted og køb den softice ! Grøn grin.

Fandt lige deres hjemmeside og kan se at de har åbent fra d. 4. marts - så jeg må se at komme afsted Grin.
Yamaha Virago 920 årg 1983 til daglig brug i tørvejr året rundt.
BMW E61 535d
Kymco Agility 200i solgt
Svar


Forum spring: