Søg Garagen Hej Gæst! Register

Fartbegrænser til 2T
#1
Har I erfaring med fartbegrænsere til 2-taktere? Jeg tænker på at afprøve den her - den er ret billig og der står at den ikke hakker:
http://www.scooter-dele.dk/produkter/el-...-r1080.htm
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(17-02-2016, 23:36)Ole S. Skrev: Har I erfaring med fartbegrænsere til 2-taktere? Jeg tænker på at afprøve den her - den er ret billig og der står at den ikke hakker:
http://www.scooter-dele.dk/produkter/el-...-r1080.htm

Når det er så billigt, ville jeg nok betakke mig. Jeg har aldrig og kommer aldrig til at køre med sådan en, så min erfaring er ikke-eksisterende, men kvalitet plejer at følge pris og omvendt.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
(17-02-2016, 23:36)Ole S. Skrev: Har I erfaring med fartbegrænsere til 2-taktere? Jeg tænker på at afprøve den her - den er ret billig og der står at den ikke hakker:
http://www.scooter-dele.dk/produkter/el-...-r1080.htm

Den virker jeg har brugt den på alle mine 3 Runner'er (Johannes) har set hvor knappen sad på den ene,jeg vil jo ikke lige fortælle her hvor Griner men den var nem og skjule og stadigvæk lige ved hånden Blink med øjet den har redet min røv 3 gang på rullen Griner
Man skal bare huske når den er sat til og man bruger den SKAL scooteren holde helt stille før man slår den til eller fra for eller virker den ikke.
MVH
Rc Scooter
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ __ _ _ _ _ _ _ _

Svar
#4
(18-02-2016, 10:02)Rc scooter Skrev: Den virker jeg har brugt den på alle mine 3 Runner'er (Johannes) har set hvor knappen sad på den ene,jeg vil jo ikke lige fortælle her hvor Griner men den var nem og skjule og stadigvæk lige ved hånden Blink med øjet den har redet min røv 3 gang på rullen Griner
Man skal bare huske når den er sat til og man bruger den SKAL scooteren holde helt stille før man slår den til eller fra for eller virker den ikke...

Hej. Det lyder super! Har du en video af hvordan motoren lyder når begrænseren er slået til?
Og hvad mener du med at den skal holde helt stille før man slår den til? Skal motoren være slukket eller er det nok at den holder i tomgang før man slår den til?
Og hvordan tilslutter man den? Er det svært? Jeg ved at der er brugervejledning med, men hvordan skal ledningerne tilsluttes? (rart nok at vide inden man køber)
Svar
#5
(18-02-2016, 17:06)Ole S. Skrev: Hej. Det lyder super! Har du en video af hvordan motoren lyder når begrænseren er slået til?
Og hvad mener du med at den skal holde helt stille før man slår den til? Skal motoren være slukket eller er det nok at den holder i tomgang før man slår den til?
Og hvordan tilslutter man den? Er det svært? Jeg ved at der er brugervejledning med, men hvordan skal ledningerne tilsluttes? (rart nok at vide inden man køber)

Ja der er brugervejledning med og den er til at forstå,nej den er ikke svær at ha med og gøre Blink med øjet det jeg mener man skal det er ned og holde i tomgang for at slå til og fra..
MVH
Rc Scooter
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ __ _ _ _ _ _ _ _

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(18-02-2016, 17:34)Rc scooter Skrev: Ja der er brugervejledning med og den er til at forstå,nej den er ikke svær at ha med og gøre Blink med øjet det jeg mener man skal det er ned og holde i tomgang for at slå til og fra.

Ok. Hvis du får tid en dag må du da gerne optage med mobilen hvordan den lyder når begrænseren er slået til.
Svar
#7
(17-02-2016, 23:36)Ole S. Skrev: Har I erfaring med fartbegrænsere til 2-taktere? Jeg tænker på at afprøve den her - den er ret billig og der står at den ikke hakker:
http://www.scooter-dele.dk/produkter/el-...-r1080.htm

Den prøvede jeg engang. Man kunne tydelig høre den spruttede og hakkede, ikke pengene værd.

Denne her er også afprøvet engang og virker super duper godt. Og med fjernbetjening. Og når du slår tændingen fra, slås begrænsningen til igen.



Svar
#8
De virkede måske lige da de kom frem, men nu er politiet jo klar over at de kan forekomme og tror at de kender lyden af en totakter der er begrænset med en cop killer. Blink med øjet

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#9
(19-02-2016, 07:34)Quiks Skrev: .. tror at de kender lyden af en totakter der er begrænset med en cop killer. Blink med øjet

Det var ikke min erfaring, da jeg kørte med den jeg linker til. Blink med øjet

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(19-02-2016, 10:00)barden Skrev: Det var ikke min erfaring, da jeg kørte med den jeg linker til. Blink med øjet

Okay.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#11
(18-02-2016, 19:18)barden Skrev: Den prøvede jeg engang. Man kunne tydelig høre den spruttede og hakkede, ikke pengene værd.

Denne her er også afprøvet engang og virker super duper godt. Og med fjernbetjening. Og når du slår tændingen fra, slås begrænsningen til igen.


https://www.youtube.com/watch?v=Yw6ZE3D4MTc

Den ser fin ud, men firmaet sender ikke til Danmark Ked af det
Svar
#12
(21-02-2016, 00:04)Ole S. Skrev: Den ser fin ud, men firmaet sender ikke til Danmark Ked af det

Ikke lige umiddelbart. Men man skal bare skrive til dem. Smil

Svar


Forum spring: