Søg Garagen Hej Gæst! Register

Black magic Pgo fra 2002 uden reg. papirer
#1
Hej alle.

Jeg har lige være ude og kigge på en knallert, som ejeren ikke havde omregistreret hun havde heller ikke papirerne på. Hun har købt den for ca. 6 måneder siden hos en som ikke gav hende papirer med blot en seddel hvor der stod "denne knallert er købt uden gæld" med begge parters underskrifter" Den står vist heller ikke i hendes navn nu.

Hvad kan jeg gøre her? Er det noget jeg skal sige no go til og holde mig fra det eller??
Vi ringede til politiet derude og spurgte om knallerten tidligere havde være meldt stjålet, det har den IKKE.

Hvad kan jeg gøre for at få den over i mit navn, hvis jeg slet ikke ved hvem tidligere ejer er, så jeg ikke står med noget som er bundulovligt.... ?
knallerten er fra 2002 så den skal ikke have plader på.
Tak for svar FrækFrækFræk
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Kort sagt. Hold dig væk fra den, find en anden. Der er masser af andre.

Svar
#3
Den skal jo så ikke omregistreres, når den er fra 2002, så der er der ikke noget problem. Du siger også den ikke har været meldt stjålet, så ser heller ikke noget problem der.. Jeg forstår ikke helt problemet Smil Havde den haft plade, skulle du naturligvis have registreringsattesten, men du siger jo, at den ikke er registreringspligtig, så hvilke papirer er det du vil have? Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#4
Så skal den bare have en ansvars forsikring til lille knallert Grin den tegner man hos sit forsikrings selvskab, så når den er tegnet modtager man en forsikrings police og et forsikrings bevis det sidste skal man altid have på sig når man er ude og køre på knallerten.
Forsikrings selvskabet skal vide hvad det er for en knallert mærke og model og stel nr og det skulle være nok Smil.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#5
Arh, ok. årgang 2002. Den overså jeg. Flov
Så kræver det vel bare forsikringspapirer.

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(07-02-2016, 18:00)barden Skrev: Arh, ok. årgang 2002. Den overså jeg. Flov
Så kræver det vel bare forsikringspapirer.

Det sker jo Grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#7
(07-02-2016, 18:19)K. Hansen Skrev: Det sker jo Grin

Det gør det jo. 1-1 Grøn grin

Svar
#8
(07-02-2016, 18:24)barden Skrev: Det gør det jo. 1-1 Grøn grin

Grøn grinGrøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#9
Selvfølgelig hvis det ert en 45'er skal den have plade på, men mindes ikke at Black Magic er lavet som 45. Men det skriver OP ikke.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: